Martin> Nie ze by som bol proti Ing. Kotasovi zaujaty, ale aj on je len clovek a tiez robi obcas chyby. Jednou z tych chyb bol napr. BA nater K2S, alebo Brnensky nater 14TrM. To ani nebol tak design, tam sa skor priklanalo k unifikacii a pravdu povedat, tieto natery sa mi moc nepacia. Takisto nechapem, ako mohol niekto, kto prednasa na vysokej skole navrhnut taku hovadinu, ako je celo K2S. Nielen, ze je v povodnom prevedeni s gulatymi svetlami odporne, navyse je aj sialene neprakticke - vsetci vodici to iste potvrdia. Okrem toho je vyrobene takym sposobom, ze sa po case oddeluje od povodnej K2/T3 - vid. prve Brnenske K2R. Zato napriklad take veci, ako RT6, alebo 21Tr vypadaju paradne.
Ferro
Celkom dobra je nasledujuca pasaz: "Úpravu cesty má na starosti spoločnosť Metro, a. s. Ako sme sa dozvedeli, ide o predprípravu výstavby mosta Košická. Ak by dodávatelia a mechanizmy zaťažili a upchali cestnú sieť v meste, tento úsek bude pripravený – rozšírená cesta bude priepustnejšia. "
To akoze ked busu stavat ten most (ak ho vobec stavat budu), to rataju s tym, ze sa zapcha cele mesto? Mne sa skor zda, ze uplatnuju strategiu "elektricky do muzea, rozsirme pruhy pre nove autobusy, metro bude... az po volbach..." ;))
Dalej ma zaujalo toto: "Pracovať sa teraz bude skôr v noci, pretože trolejové vedenie je vypnuté len od polnoci do tretej hodiny ráno."
To akoze preco je vypnute? Nechce sa mi verit, ze vrbusti s tym v noci daco robia... A co ak nahodou niekto tam hore zmudrie a bude chciet lepsiu mhd a bude chciet nocaky - trolejbusy (516 po Sancovej nechodi...)?
No a nakoniec infoska o zastavkach: "Veľmi rýchlo sa darí opravovať povrch zastávok MHD. Z dvanástich naplánovaných na tento rok ešte zostáva opraviť tri petržalské." - toto vsetko preto, keby sa vam nechcelo klikat na ten link a citat ten clanok...
heh, v reklame na funradio je odfoteny daky sedmospac v interieri dakej 14Tr...