Martin> Nie ze by som bol proti Ing. Kotasovi zaujaty, ale aj on je len clovek a tiez robi obcas chyby. Jednou z tych chyb bol napr. BA nater K2S, alebo Brnensky nater 14TrM. To ani nebol tak design, tam sa skor priklanalo k unifikacii a pravdu povedat, tieto natery sa mi moc nepacia. Takisto nechapem, ako mohol niekto, kto prednasa na vysokej skole navrhnut taku hovadinu, ako je celo K2S. Nielen, ze je v povodnom prevedeni s gulatymi svetlami odporne, navyse je aj sialene neprakticke - vsetci vodici to iste potvrdia. Okrem toho je vyrobene takym sposobom, ze sa po case oddeluje od povodnej K2/T3 - vid. prve Brnenske K2R. Zato napriklad take veci, ako RT6, alebo 21Tr vypadaju paradne.
COLOR
#7918> Presne tak! Zrusit!
p. Matichova> Bez urazky, ale vy si myslite ze "nove" autobusy (tipujem ze myslite Ikarus 435 ) Vam pomozu? Nie, nie, mozno to s Vami bude menej hhrkat, ale na tlacenicu treba hustejsie intervaly. No, a na tie nie su peniaze. Stazujte sa na lamparni. Teda chcem povedat na magistrate. A este nieco chcem napisat a sem sa to hodi: (Aj) na linke 83 budu jazdit stare rachotiny - "nove" Karosy CNG B741.