Hehe, na tom DERBUSe sa mi najviac paci ulozenie motora - je v klbe, pod tocnou.
Inac, neviem ako vy, ale ja som uz jeden poschodovy klbovy autobus videl aj v BA - na parkovisku oproti SPSS na Fajnorku (toho casu som tam studoval). Nebol sice taky giganticky ako DERBUS, ale bol tam. Na tom parkovisku bezne stavaju dialkove busy, ale ked som tam spatrit jeho, tak som bol sokovany. Co s toho plynie je jasne - nic nie je nemozne...
Ale nam by sa najviac zislo daco o normalnych rozmeroch, teda o normalnej vyske, lebo si take stvormetrove monsturm neviem predstavit na linkach ako 21 (Krizovatka SAV). A jedine s usporiadanim sedadiel 1+1, to zvysi kapacitu. Miesto vysokych autobusov by to chcelo dlho, dvojklbove, stvornapravove. Ikarus take vyrobil, videl som kedysi fotku v novinach, ale do serie to asi nepreslo. Prva cast bola nieco ako Ik283, stred tiez, ale vzadu mal dalsiu tocnu a za nou vlek 280ky.
To je podla mna lepsie ako DERBUS...




tbc
je mozne ze cestou do madarska (jedna pojde tam asi) sa u nas na skusku zastavi jedna z tych 22Tr, ale velmi iste to nie je zatim...
tie "povodne" natery nie su uplne povodne...su iba docasne riesenie, lebo tie tbusy este nemali narok na novy nater v bratislavskych farbach, a na zatretie niektorych miest na karoserii nebola povodna farba, preto sa natreli cele inou podobnou farbou (pozicanou od elektrickarov, na jednom voze)....
na vyrobnej linke je 5 kusov 14TrM pre BA, jedna z nich je 6617, dostane uplne novy cely ram, vnutornosti budu z povodnej 6617...do BA by mali prist do konca oktobra, ale je mozne ze pridu skor...