Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kubko #77331:
A kto ťa sem volá? Kto ťa núti pod hrozbou fyzického násilia to čítať? Pokojne sa odober na pokec.sk.
Reakcia na: Beus #77330:
Áno. S tým, že na priecestia sa väčšinou používajú VÚIS panely a pružné upevnenie.
Reakcia na: hoppusmark #77338:
ale musime poctat uz do zajtra este sa tu neukazali najvacsie hviezdy ako Dunco, Ufo alebo S a nejake cisla neviem ale co znamenaju ?
Reakcia na: Kubko #77337:
o tom nepochybujem ?
Reakcia na: hoppusmark #77335:
vlaky su iba zaciatok ? po vlakoch budeme nasledovat my ?
Reakcia na: Emo #77332:
BKV - najprv položíš vééľmi veľký panel s dvoma (prípadne - ako na Ružinovskej - troma) žliabkami, do žliabkov vrazíš gumu a do tej gumy koľajnice. Bežné "krycie" panely - položíš pražce, na ne priskrutkuješ koľajnice a potom medzi koľajnice vložíš jeden väčší panel a po bokoch koľajníc po jednom menšom.
Reakcia na: hoppusmark #77334:
A najlepšie na tom je, že sa tu už riešia aj vlaky ?
Reakcia na: Kubko #77331:
Presne, myslím si to isté..
Reakcia na: Solider #77323:
Skús si pozrieť tie obehy a zistíš, že striedania sú v Trnave (ergo personál je z Trnavy) a oštrenie je v domovskom depe - a zasa v Trnave. Trnava možno v rámci neustálych reorganizácií práve patrí pod Leopoldov, ale to nič nemení na fakte, že 560-ky majú domovské depo v Trnave a nie v Leopoldove.
Reakcia na: Beus #77307:
Hm. A aký je medzi tým rozdiel?
Pani pani pani....si uvedomnte co tu riesite....taketo reci sa vedu pri pive...aj tak nic ale nic nezmenite uz tu citam asi 256 navhrh ako by mali chodit alektricky, kde by mali stat elektricky alebo podobne sracky... ? s pozdravom...

PS: cakam na reakcie ?
Reakcia na: S499.1023 #77319:
Ak správne chápem, a nepletiem si terminológiu, tak pri posledných opravách (priecestia a podobné krátke kúsky tratí) sa už používajú medzi pražce a koľajnice tlmiace gumené podložky a pružné svorky 🙂
Reakcia na: Dunčo #77204:
"Vlak idúce zo Záhoria nepokračujú ani na Nové Mesto"

Niektoré Os pokračujú.
Reakcia na: SDX #77201:
Ako chceš spojiť ZST Vinohrady a ZST Petrzalka nadchodom? To by bol nadchod s dĺžkou pekných pár km. ? ? ?
Reakcia na: Martin Fundárek #77317:
Dobre hovoríš.
Reakcia na: Solider #77324:
Hehe, to nie sú STN ? . S49 je koľajnica tvaru S o mernej hmotnosti 49 kg na bežný meter a SB8 je typ pražca.
Reakcia na: Martin Fundárek #77315:
Len je tých panťákov bohužiaľ málo. Preto ich treba používať v takých reláciách ako Kúty-Trnava a Galanta-Sereď (aspoň v minulosti, teraz už neviem), kde by väčšinu vlakov zvládla žehlička s dvoma Bdt. Pamätám si v roku 1990 alebo 1991 cestu polnočným vlakom z Trnavy na Bukovú v náhrade za panťák v podobe dvoch laminátok a 5*Bymee, kde som bol ja, dvaja fírovia, dvaja konduktori a gazda ? . Zastavovali mi kdesi v lese, odkiaľ to bolo na Bukovú najbližšie ? .
Reakcia na: S499.1023 #77319:
No jasné, ja len som si nebol plne istý 🙂 samozrejme, ako bývalému BEÚSakovi Ti verím. Zaujímavý výklad, najviac sa mi páči, ako si písal nejaké STN (nejaké S49 SB01 a tak) ☺
Reakcia na: Martin Fundárek #77318:
Možno obehy má Trnava, ale podľa tohto http://www.vlaky.net/servis/dislokacie.asp?lang=1&spol=1&rad=560 je to dislokované v Leopoldove.
Reakcia na: mrcheef #77313:
To je pre tzv. Dunčovitých, čo nemôžu prestupovať ?. A okrem toho v MHD neplatí "režimka" ? . Ale vážne: Asi z technologických dôvodov - na odstavné sa zrejme všetko nezmestí.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.