Reakcia na: Ámos #74819:
To čo je za výraz "menšia GO"? GO je periodická oprava s presne definovaným rozsahom prác.A k Ikarusom 4x5 konkrétne: Tým výrazom "dobré a krásne vozy" chceš povedať, že majú nejakú výnimku z fyzikálnych zákonov a nestarnú? Ja napríklad za dobré a krásne vozy pokladám ŠM11. Napriek tomu nepožadujem, aby jazdili dodnes. Ikarusy 4x5 sú len nepatrne mladšie, než posledné Karosy 741, praskajú im rámy a trpia dlhoročnou neúdržbou danou teóriou DPB, že vždy posledná dodávka vozidiel je bezúdržbová.
Takže ešte pár rokov ich pri živote udržať môžeme, ale na ich náhradu sme mali myslieť už dávno. A vrážať do nich také investície, ako do plynofikácie Karos (čo je prakticky výroba nového, avšak už značne zastaralého autobusu), by bolo presne takým istým plytvaním.
kecho
93 a 94 sa už dnes nedopĺňajú, stačí mi, keď ráno čakám na Zochovej a vidím, že ide 93,84,80,83,93 a hneď za ňou 94... rovnako ako sa nedopĺňajú 83 a 84 ráno z petržalky a ani poobede z mesta, pretože z 88 aj z 99 sa dá na Hálovej prestúpiť iba na 83, keďže 99 a 84 vychádzajú z Ovsišťa naraz... A zase naspäť príde 83, potom 88 a 99 a potom 84, 83 a zase 88,99...
Takže v poho by mohla byť zlúčená 68+94 pri skrátení 31 a zväčšení intervalu 93 cez víkend...
Dokonca celkom dobrá myšlienka je aj 68+39 + pridanie krátkeho nového (namiesto 39) na trati súhvezdná-račko. Takto by bol nový spoj určite využitý - jedným smerom po račko, druhým na intráky. Pričom beriem ako dobrý nápad, aby z Račka odbočovali na Radlinského (na zastávku elín) a nie na Mýtnu - ak sa tam samozrejme dokážu otočiť, keď im to z Račka nejde napravo, prečo by to malo ísť naľavo... Mimochodom - prečo sa spod Mosta SNP nedá dostať ničím na Zochovu? Všetkými smermi niečo ide, ale hore nič...