Chcel by som pripojiť moju dnešnú skúsenosť s výlukovou L 30. Pri PKO došiel do busu dispčer a povedal vodičovi, že ide na Zochovu. Vodič to zakričal na bus a hneď sa s ním začala handrkovať jedna pani, čo sedela pri kabínke, že ako to, že ide na Zochovu, hoci dispečera musela počuť a handrkovali sa až po Zochovu. Na Zochovej keď všetci vystúpili, do busu vtrhli 2 vlci, neviem síce na čo, a vodič im musel vysvetliť, že on na Zochovej končí. Teda z toho vyplýva, že ak vlkovi príde hocikde hocijaká linka a zdá sa mu, že dlho čaká, nastúpi, aj keby ten voz išiel rovno bez zastavenia do vozovne.

kecho
93 a 94 sa už dnes nedopĺňajú, stačí mi, keď ráno čakám na Zochovej a vidím, že ide 93,84,80,83,93 a hneď za ňou 94... rovnako ako sa nedopĺňajú 83 a 84 ráno z petržalky a ani poobede z mesta, pretože z 88 aj z 99 sa dá na Hálovej prestúpiť iba na 83, keďže 99 a 84 vychádzajú z Ovsišťa naraz... A zase naspäť príde 83, potom 88 a 99 a potom 84, 83 a zase 88,99...
Takže v poho by mohla byť zlúčená 68+94 pri skrátení 31 a zväčšení intervalu 93 cez víkend...
Dokonca celkom dobrá myšlienka je aj 68+39 + pridanie krátkeho nového (namiesto 39) na trati súhvezdná-račko. Takto by bol nový spoj určite využitý - jedným smerom po račko, druhým na intráky. Pričom beriem ako dobrý nápad, aby z Račka odbočovali na Radlinského (na zastávku elín) a nie na Mýtnu - ak sa tam samozrejme dokážu otočiť, keď im to z Račka nejde napravo, prečo by to malo ísť naľavo... Mimochodom - prečo sa spod Mosta SNP nedá dostať ničím na Zochovu? Všetkými smermi niečo ide, ale hore nič...