Aaale no... Zas Ik 435 a 415 este s vyradovanim vydrzia. Stacila by im mensia GO... Napr. kukni co spravili z 1003 po preradeni do Petrzalky. Stacilo trochu starostlivosti a bol z toho dobry voz.Nie sme taky bohaty aby sme 10 rocne vozy vyradovali kedze este mame aj trofle aj elektricky. Treba s rozumom
Skutocne keby ich poslali na GO, budu to opat dobre a krasne vozy. Vlastne aj dnes kym je cisty a nehrka na nom kazdy srob tak ich maju cestujuci radi a vobec ich nepovazuju za stare vozy... A ak ich nepovazuje za stary cestujuci dopravca by bol hlupy keby ich vyradoval.
V Bratislave sa používa výraz "dojazd", nie "záťah", to len aby neprichádzalo k nejakým nedorozumeniam. Logický dôvod, prečo dojazdy včera do Petržalskej vozovne neboli s cestujúcimi je, že sa premávalo podľa starého grafikonu, ktorý ich ešte neobsahoval.
Ak to nie je nevyhnutne radsej dnes do Petrzky linkami cez Novy most nejazdite. Jazdi sa cez Lafranconi, cim sa cesta predlzuje, zmenene su aj trasy v Petrzalke a pomaly uz ani vodic nevie kade ide.
No jasne diskusia o hovnach nie je ani zdaleka diskusia o MHD v Bratislave... ale ked sme uz zacali, tak do Ciernej tusim ze nechodia klimatizaky, tie do Humenneho. Ale vies co, napisem Ti do posty vlaky.net, aby sme to tu nefloodovali.
402/403 je kosicka suprava, cize hovna pustaju v Kosiciach. Ale nepustaju hovna aj vo Viedni? Lebo ked v Kosiciach rano vypustia tak suprava im pride naspat neskoro vecer...
Vzduch a aj voda v Presove su. ZSSK mi ako dovod uviedla toto. Iny dovod (zeby nedostatok masin, voznov, zamestnancov alebo zeby tym nechodili ludia) zial nepoznam.
93 a 94 sa už dnes nedopĺňajú, stačí mi, keď ráno čakám na Zochovej a vidím, že ide 93,84,80,83,93 a hneď za ňou 94... rovnako ako sa nedopĺňajú 83 a 84 ráno z petržalky a ani poobede z mesta, pretože z 88 aj z 99 sa dá na Hálovej prestúpiť iba na 83, keďže 99 a 84 vychádzajú z Ovsišťa naraz... A zase naspäť príde 83, potom 88 a 99 a potom 84, 83 a zase 88,99...
Takže v poho by mohla byť zlúčená 68+94 pri skrátení 31 a zväčšení intervalu 93 cez víkend...
Dokonca celkom dobrá myšlienka je aj 68+39 + pridanie krátkeho nového (namiesto 39) na trati súhvezdná-račko. Takto by bol nový spoj určite využitý - jedným smerom po račko, druhým na intráky. Pričom beriem ako dobrý nápad, aby z Račka odbočovali na Radlinského (na zastávku elín) a nie na Mýtnu - ak sa tam samozrejme dokážu otočiť, keď im to z Račka nejde napravo, prečo by to malo ísť naľavo... Mimochodom - prečo sa spod Mosta SNP nedá dostať ničím na Zochovu? Všetkými smermi niečo ide, ale hore nič...
Ja sa mozem motovat kolko chcem a co chcem, vysledok ale je, ze nic asi nezmenim. Inak co mas proti ICckam do Presova? Jedina negativna vec, kvoli comu nechodia, je chybajuci hovnocuc v Presove.
Mimochodom, boli uz vcera vykonane zatahy do novej vozovne Petrzalka? Lebo bolo pisane ze az od dnes, ale nevidim na to dovod (pri zatahoch, to ze neboli vyjazdy chapem)...
Jaj a trolejbusy? nahradiť by sa mali všetky z roku 1987 a 88 teda #6228 - 6254, okrem 6241 a 6240, ktoré sú po VP. Dajme tomu 30 sól, ale nahradiť by ich kľdne mohli - a aj mali - kĺbaky. Už len z toho dôvodu aby 212 mohla byť reálne celá kĺbová v po-pi a posilňovať je stále čo aj na Dolné Hony, nehovoriac že aj dnes by mohlo byť celkom reálne nasadenie kĺbov na 204, či 208 keby tých vozov toľko bolo; zverejnené plány o tratiach do Ovsišťa, na Avion a letisko pritom nerátajúc.
Dobrú noc a sladké sny (sladké sci-fi?) ?
Náhodou na Kryme sú aj 9Trky a to v dobrom stave, osobne si nejako hrdzavý voz v premávke nepamätám.
Re #74794 Puki: hahahaha. To už si sa mohol naučiť, že ak v DPB je v nejakej vozovni DOD tak to bude jedine vozovňa Kraksňany. ?
Re #74788 Palo1987: ako Ti aj ďalší napísali moc divné prepočty máš. Nemôžeš súdiť iba vozy a linky, ktorými ty cestuješ.
Tých kĺbových autobusov Blava akútne potrebuje oveľa viac, nahradiť treba všetky IK 280, ktorých je 11 (aj 4944), ďalej všetky IK 283, aj 1509, 1513 a 2513 - teda 16, ďalej minimálne ik 435.18 z roku 1996 #4800 - 4811 - 12 kusov, ďalej GO dieslové vrakosy - 15 kusov (GO bola v rokoch 2000 - 2001)(vrakosy bez GO pôjdu tento rok na CNG I suppose) a ďalej TAMy bez VP - to sa mi nechce počítať, ale asi 6 ich vychádza - spolu 60kĺbov. Vyradiť by sme potrebovali už aj prvé generálky na cng z roku 2002 - 20 vozov.
Sóla všetky dieslové vrakosy (okrem 1111 ) teda povedzme 27 vozov a cng GO z 2001 - 13 vozov a z 2002 ďalších 19 - teda 32 cng a 27 dieslov - spolu 59 sól nech by 60; a ešte aj ikarusy 415.30 by sa hodilo nahradiť tie z roku 1997 1001 - 1006 spolu 6 ks.
podla mna potrebuje BA 4 21Tr/3 24Tr/ 99 25Tr s pomocnym d./ 85,6 klbaku/3,9 kratasu... ? ? hmm..prisiel som na to jednym tajnym vzorcom...aj ho prezradim...debilny vymysel na zaklade mojej milnej predstavy....asi sa budem musiet este od niektorych ludi vela ucit ? ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
SDX
Re #74818 Andy: No jasne, ale do vozovni sa islo, takze ludi brat mohli