Reakcia na: Emo #74782:
Mnoho ľudí ňou chodí až do Záhorskej na konečnú a pešo do Mariánky, kde majú záhrady, alebo idú do Záhorskej na Krče a prestupujú na SAD. Na Krče chodia, preto, lebo niektorým sa to finančne viac oplatí ako ísť SADbusom cez mesto. A včase, keď ešte na 102 chodievali cez víkend kraťase, tak už v Slávičom smer Záhorská to bola obrovská tlačenka.
d3k0
Co sa spajania liniek tyka, pokial sa spajaju dve linky s roznou dobou prevadzky a roznym intervalom, tak je to vopred odsudene na neuspech... Ak by bola 68+94, potom by sa zakonite musela cez vikend oslabovat 93 (na 12 min interval?), co by asi nebol najlepsi napad. Podobne je to aj pri 68+31 (cez vikend by potom bolo treba zrusit 39, ale musela by byt kompenzovana trasa na Ostredky - zeby zmena trasy 78 a zavedenie vikendovej prevadzky?) a 68+34 (taktiez rozdielny interval, 34 cez prazdniny nepremava ani v sedle PP, atd...) Kazdopadne vsetko by slo spravit, ale neslo by to spravit bez toho, aby si mesto neobjednalo vacsi rozsah dopravy... Tak ci onak, spajanie 68 s cimkolvek nesie jedno dost neprijemne riziko: zhlukovanie vozidiel na trase za Trhoviskom, a teda nasledne znacna nepravidelnost dopravy na dalsej trase. 68+94 by potom nebola v preklade s 93, ale jazdila by nahodne, 68+31 by nebola v preklade s 39 (v PP) a 68+34 by nebola v preklade 83. Nie zeby 31 a 34 dnes jazdili nejako velmi presne, ale po zluceni so 68 by to bolo este horsie. Vraj sa uz nasiel aj taky clovek, co videl 5 kusov 68 ist za sebou