Reakcia na: mrfelix #74300:
Sranda aky iny pohlad moze mat cudzi clovek.Tak napr. taxikari: Posuvanie auta vlastnou silou je v BA dost naposmech. Volaju ich lyzickari, lebo usetria jednu cajovu lyzicku benzinu

Ta signalizacia na zastavke Sustekova, tam ani nejde o priamo dynamicku preferenciu.To v BA robit zatial nevieme. Ide sko oto, ze ak by aj bus aj osobaky dostali zelenu naraz, bus by sa zrejme nikdy nedostal cez krizovatku. Kedze vacsina liniek ide rovno a musel by davat prednost osobakom odbacajucim do prava.
Co sa buspruhom na Novom moste tyka, nie je to taka pravda, co pises. Prave v rannych zapchach bus pruhy vyrazne zrychluju dopravu v pravom jazdnom pruhu. Autobus tak dokaze predbehnut mnozstvo vozidiel. Na druhej strane je bus pruh vhodny tym, ze kedysi sa museli busy smerujuce do Petrzalky preradovat, kedze tam boy sikme pruhy a nesmelo sa tade jazdit. Dnes sa preradovat nemusia - nevznikaju tym kolizne situacie.
Přímo pod Bratislavským hradem se nachází tento neznámý objekt. Airsoftové hřiště?? - ? ? Su to ruiny vodnej veze, ktora kedysi chranila brod cez Dunaj. Je postavena na Rimskych základoch.
fobust
Ajhľa, šotouši nás navštívili. Prosím nebrať ako urážku, ja sám som bol po víkendoch šotoušiť v Linzi.
7732+7731 iste nie je zo šesťdesiatych rokov. Vyrobená bola v roku 1982, sprevádzkovaná 1983, pôvodne pod číslami 731 a 732, neskôr v súprave 7731+7732. Typ T3SU alebo T3SUCS, niektorí šotouši sa stále hádajú, mne je to jedno, ja si ich budem označovať T3SU.
T6A5 7957+7958 nemá na koncoch ESW kuplovačky preto, lebo tak bola dodaná. Zato medzi vozmi ich má, ale o niečo dlhšie. Čo som meral, tak medzi vozmi je o 10 cm viac ako u ostatných súprav T6A5.
TAMBUSy sú oveľa živšie ako Karosy...