Reakcia na: fobust #73282:
vykres dopravoprojektu si nemohol vidiet, lebo oni tusim ziadnu zeleznicnu stavbu neprojektovali
to bude ich prva 
inak prapovodna studia, co robil tusim este reming (ti co dali najnizsiu ponuku
) je tunaksirsie vztahy v ramci BA
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1888
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1886
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1887
hm, takze vypustili zda sa "len" jarosovu a petrzalku centrum a z filialky urobili zastaku.
je to skoda, lebo filialka mohla sluzit presne tym istym stylom ako sluzi wien mitte a ostatne zastavky mohli byt po vzore rennwegu.
kazdopadne si myslim, ze na dostojevskeho a petrzalka juh sa to mohlo spojit resp urobit spolocnu zastavku pre elektrickovu radialu a bolo by to docela OK

2 fobuts: EU zatial dava 50% na projektovu dokumentaciu. samotnu vystavbu bude zrejme financovat az do vysky 80-85%
Technopol
Re #73200 marian 555 a Re #73204 Technopol pokial viem starý most mal byť pre MHD a záchranne a policajné zložky takže z toho som vychádzal že by tam mohla jazdiť aj L50 a keby nie tak ju iba skratiť po šafko resp Nový most ved do Auparku chodí do spojov po panonskej
Re #73217 SDX no vieš počet nových vozidiel bude stačiť tak na 1 linku a ak sa sem zavedie dalšia tak neviem či ma dpb tolko vozidiel aby nemuselo ubrať vozy z inej linky , ale najradšej by som bol ak by sem teda chodili 11 do rače a 13 na stanicu
Re #73202 ja viem ale za súčastných podmienok sa asi ine neda lebo prerabať zas celu sieť v petržalke by bolo chore
A navyše v BA sa o nosnom systeme len hovorí a kona sa inak! V petržalke zavádzaju L99 aby potom vozila ludi na električku a celkovo vraj maju ludia prestupovať a naproti tomu sa na DD kde L 33 plní niečo podobne ako bude L99 v petržalke zavádza DPB duozvrhlosť pod most (povedla električky čiže snad buduceho NDS v BA)