Reakcia na: N/A #72414:
Tie plany co tu boli spominane su tuna: http://www.iprslovakia.sk/slovak/projekty/06.html
A tvoja otazka je CISTE stavebneho razenia. 
Myslel som si, že myslíš odvodnenie trate, nie tunela ako celku
A tamto som zasa ja zle napísal, s tým zatesnením som to myslel tak, že obloženie (asi) rozobrať, zatesniť okolie aby ani do obloženia nepresakovala voda, a zložiť nazad
Ale keďže do týchto vecí sa príliš nevyznám, ako sa také niečo ako odstránenie priesaku dá robiť, možno teraz tliacham blbosti, no každopádne som mal na mysli odstrániť priesak z kopca do obloženia
marian555
Je dokázané, že gumové sú trvácnejšie ako asfaltové. Menej sa opotrebúvávajú a investície sa vrátia. Ľahká je s nimi manipulácia, či pri stavbe alebo prípadných opravách.
Dokonca jedna firma v UK sa prezentuje tým že vytvorila celú cestu z gumy, teda z panelov ktoré vznikli zo starých použitých gúm. Síce je pravda že má len 300 metrov a využili na to starú trať, kde medzi koľaje vložili dané panely. No štyria ľudia ju postavili za päť dní. ?
Bol o tom článok v časopise Quark, našiel som aj link na stránku tej firmy v angličtine:
http://www.wrap.org.uk/wrap_corporate/news/world_first_for.html