V pôvodnom príspevku je napísané: "Heh, dva rozchody. To je ako Liberec? Alebo Karslruhe, keď je tam aj ten voz?" Karlsruhe som spomínal kvôli tomu vozu a napísal som to aj v pôvodom príspevku. ? Uznaj že si si to nevšimol. ?
Tak ako pri vsetkej ucte k Beusovym vedomostiam okolo MHD, myslim si, ze stavbarom nie je ani zdaleka, ako tu uz naznacil aj sam. A tvoja otazka je CISTE stavebneho razenia.
A moja odpoved je - co chces betonovat ? Najprv musis spravit hydroizolaciu, potom mozes riesit povrchovu upravu. To nie je len tak "vybetonovat". ?
Buď 1, alebo 4 ako ich poznám najskôr zrušia. Hoci obe by sa dali točiť cez Vazovovu. 2 by mohla ŽST NM - Zlaté Piesky.
A poradie opráv podľa mňa:
1. tunel
2. Miletičova
3. Krížna od Legionárskej po Trnavské mýto vrátane
4. Hanulova - Pri kríži
5. I. Karvaša - Predstaničné nám.
6. ŽST Vinohrady - Nový záhon
7. Jurajov Dvor - triangel + ten krátky úsek smerom na Zlaté, ktorému sa všetky opravy v okolí úspešne vyhli
8. spojka na Americkom nám. (L 7, 11, 17)
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Pre vysvetlenie:
http://www.tramvajovimodelari.mhdcr.biz/obrazy/modely/02.jpg
vs
http://www.fohl.de/kochertalbahn/avg850.675x450.jpg
Alebo to jazdí aj niekde inde s tým istým náterom? ?