Reakcia na: Ámos #69697:
v kopu veciach moc nesuhlasim.starostovia za HZDS nemali ziadny pokyn z centraly. prave naopak oni za tie vyvolane investicie vydupavali sustavne od roku 1995 a vtedy bol pri vlade len on a ten si voci nim tiez nic nepomohol.
je to vec managementu t.j. primator/starosta.
zatrolejovanie ma docela dost docinenia s dialnicou, konkretne bude zrejme problem pretiahnut droty v podjazde pod dialnicou v mlynskej doline a to dost velky. nehovoriac o par dalsich "drobnych veciach"
a ostatne. ked mozu ine mesta takto vydierat stat, preco by nemohla BA ? vyhovorka o stranickom tricku je velmi slaba a neberiem ju v potaz. znaci to zase len o neschopnosti kompetentnych robit nieco pre obcanov.
ked uz stat moc BA nedaval, mala BA vyuzit tych par pak co mala. a zdrzanie by sa nekonalo, lebo to bolo pre pravicovu vladu prestiz to dostavat cim skorej a hlavne sa zavdacit vodicom. vid D1 mierova - senecka a viedenska - pristavny most, ktore sa zacali stavat aj napriek utlmu dialnic na celom slovensku.
na tom konkretnom mieste by MUK nic nepokazali prave naopak, by sa odstranil jeden z velkych neuralgickych bodov v doprave. ostatne bola planovana od 70tych rokov a boli na nu alokovane priesotory a teraz to je uz ozaj v principe nerealizovatelne, co je velka skoda.
a pre tvoju info, to neni historicke centrum mesta. si zober ako sa riesi vnutorny okruch v prahe ake uzasne MUK sa tam stavaju priamo pod prazskym hradom a nikomu to nevadi, prave naopak.
ohladne metra suhlasim. ale to je tiez chyba magistratu, resp im to vyhovuje, lebo sa mozu stale vyhovarat a nic nerobit. okrem presustrovania 1,5 miliardy na projekty cez tunelfirmu metro ba.
ja to absolutnou chybou magistratu, ze nedokaze zrealnit aj svoje poziadavky ohladne vystavby infrastruktury.
a to ze su tlaky z MZV a MV su absolutne logicke, lebo to co predklada mesto by neschvalil nikto normalny, lebo je to horsie ako vystrel do tmy. neni tam absolutne ziadna koncepcia, vyhlad, nic. a to nehvorim o rieseni dopravy k novemu CMO v petrzalku. vsak z pristavneho, apolla a ani z petrzalky sa tam vlastne ani neda poriadne dostat! dopadne to tak, ze tam bude jedna absolutne nevyhovujuca cesta poza inchebu a sad janka krala. cize tie tlaky maju obrovske opodstatnenie. osobne sa vobec divim, ze to MZP posudzovalo, ja by som ten zmatok hned odmietol.
ja som stredo-pravy volic. smer a toboz fica alebo benovu vobec nemusim, ale myslim si, ze KDH-mafia na magistrate, by si ziadala preluftovanie na vsetkych poziciach, lebo uz to tam hnije.
aquila
Re #69691 Ámos: k durkovskemu by som povedal len tolko. pre verejnu dopravu toho vela neurobil. a aj tych par veci co urobili urobili menej ako polovicato. tunak zopar veci, co ma sfleku napadlo
- trolejbusova trat na DD je dost domrvena. mimo ine kvoli obratisku, kvoli nestastne riesenej krizovatke
- s tym suvisi vyskrtnutie povodneho projektu na planovanu mimoruvnovu krizovatku molecova - karloveska
- (anti)preferencia elektriciek, ktora v principe na rekonstrukcii krizovatiek stala niekolko desiatok milionov korun, pricom efekt je taky, ze preferencia nefunguje, elektricky su zdrzovane este viac ako predtym, alebo sa novopostovene krizovatky jednoducho vypnu
- durkovskeho praca je benevoltny suhlas s dodatocnym vyskrtnutim MUK saratovksa dialnicny privadzac D2/Lamac z uz odsuhlaseneho a rozbehnuteho projektu dialnice D2 lamacska cesta - stare grunty
- podobne servilne odmietnutie zatrolejovanie mlynskej doliny ako vyvolanu investiciu pri stavbe tej istej dialnice.
- je na smiech ze sverepec s 1000 obyvatelmi a starostom z HZDS si vyboxoval vacsie vyvolane investicie pri dialnicnej vystavbe ako hlavne mesto, ktore navyse nelogicky suhlasilo s dodatocnym vyskrtnutim projektovanych veci, bez ktorych je projekt dost okliesteny (konkretne problem napojenia dubravky a karlovky na D2). alebo povazska bystrica, ktora ma taktiez primatora z HZDS ma vyvolane investicie za asi 3 miliardy korun.
- absolutne nekoncepcne riesenie petrzalskej elektrickovej radialy od bosakovej dalej. v pripade pouzitia stareho mostu len pre elektricky + pesich a cyklistov sa na jednej strane naskyta velmi dobra moznost prepojit lavy a pravy breh dunaja novymi centrami.
avsak na petrzalskej strane absolutne zlyhava dopravne napojnie novej petrzalskej "CMO" (po stary most ide 2+2, ktora by sa mala riesit ako MUK s napojenim na planovany velky stavebny boom => hrozi dost velky dopravny problem v pripade neriesenie tohto uzlu)
- nekoncepcne zobrany uver na riesenie dopravnej politiky a vyalokovanie asi 1,5 miliardy na elektricku v roku 2004, ked sa s vystavbou nezacne v najsamoptimistickejsom variante skorej ako v roku 2008. stoji to niekolko desiatok milionov rocne na urokoch.
- pouzitie 200 milionov z penazi na elektricku na nakup autobusov, ktore boli kupene absolutne bez koncepcie dalsej obnovy vozoveho parku.
- velmi zle zladnuta vystavba mosta apollo (aj ked v tomto ma dost prsty aj moravcik)
a to je len par zakladnych veci co ma napadlo co ide vyslovene na vrub durkovskeho a magistratu hlavneho mesta.