Ťažko si bude vyberať medzi Ďurkovským a Beňovou.
Okrem primátora je však dôležitá aj voľba poslancov do mestského zastupiteľstva. Aj keď magistrát je orgán vykonávajúci dopravnú politiku mesta, poslanci schvaľujú rôzne uznesenia, a, pokiaľ je ich aspoň niekoľko "aktívnych", môžu aj vytvárať dobrý tlak na presadenie niektorých vecí alebo myšlienok, či už je to preferencia MHD, alebo aj iné oblasti, ako napr. diskusie s občanmi o dôležitých stavbách, transparentnejšia samospráva, atď.
Konkrétne za poslanca kandidujem aj ja (Staré mesto), ak chcete, môžete ma voliť, rád sa aj stretnem, porozprávam.
Teraz čo sa týka toho, čo súčasný magistrát urobil/neuorbil pre verejnú dopravu. Ako dobrý obraz priorít magistrátu odporúčam prečítať si posledné Župné Noviny. Tam dostal priestor jednak magistrát, a jednak Bajan, na predostrenie riešenia problémov dopravy. Za magistrát to pripravila jeho hovorkyňa Eva Chudinová. Spomína sa tam niečo o tom, ako rozvoj automobilizmu predčil prognózy z roku 1995. Následne magistrát využil CELÝ priestor na to, aby prezentoval, ako bude rozširovať cestnú sieť. Ani SLOVKO o podpore verejnej dopravy.
Okrem primátora je však dôležitá aj voľba poslancov do mestského zastupiteľstva. Aj keď magistrát je orgán vykonávajúci dopravnú politiku mesta, poslanci schvaľujú rôzne uznesenia, a, pokiaľ je ich aspoň niekoľko "aktívnych", môžu aj vytvárať dobrý tlak na presadenie niektorých vecí alebo myšlienok, či už je to preferencia MHD, alebo aj iné oblasti, ako napr. diskusie s občanmi o dôležitých stavbách, transparentnejšia samospráva, atď.
Konkrétne za poslanca kandidujem aj ja (Staré mesto), ak chcete, môžete ma voliť, rád sa aj stretnem, porozprávam.
Teraz čo sa týka toho, čo súčasný magistrát urobil/neuorbil pre verejnú dopravu. Ako dobrý obraz priorít magistrátu odporúčam prečítať si posledné Župné Noviny. Tam dostal priestor jednak magistrát, a jednak Bajan, na predostrenie riešenia problémov dopravy. Za magistrát to pripravila jeho hovorkyňa Eva Chudinová. Spomína sa tam niečo o tom, ako rozvoj automobilizmu predčil prognózy z roku 1995. Následne magistrát využil CELÝ priestor na to, aby prezentoval, ako bude rozširovať cestnú sieť. Ani SLOVKO o podpore verejnej dopravy.
AAA
Ako starosta pre nás obyvateľov Starého Mesta, ktorí nebývame v historickom jadre spravil to isté, čo každý iný starosta, teda v podstate nič. A tiež sa treba opýtať odkiaľ na opravu toho centra zobral. Z rozpredaja majetku a zadĺženia.
Čo spravil ako primátor? Čo spravil pre dopravu? Opravil niektoré trate v CMO, urobil prípravu trate do Petržalky, kúpil do 30 autobsuov, 6 trolejbusov a postavil 1 trať na DD. Možno pre niekoho dosť, no za cenu toho, že každý developer si robí, čo chce a magistrát nič proti tomu nerobí, veď sám Ďurkovský sa viezol na služobnú cestu lietadlom J&T, čo si myslím hovorí samo za seba. Rozpredáva majetok atď.. Takže výsledok pre mňa Beňovú nemusím, no ak nechcem voliť Ďurkovského, čo nechcem, nikto iný neostáva.