Ťažko si bude vyberať medzi Ďurkovským a Beňovou.
Okrem primátora je však dôležitá aj voľba poslancov do mestského zastupiteľstva. Aj keď magistrát je orgán vykonávajúci dopravnú politiku mesta, poslanci schvaľujú rôzne uznesenia, a, pokiaľ je ich aspoň niekoľko "aktívnych", môžu aj vytvárať dobrý tlak na presadenie niektorých vecí alebo myšlienok, či už je to preferencia MHD, alebo aj iné oblasti, ako napr. diskusie s občanmi o dôležitých stavbách, transparentnejšia samospráva, atď.
Konkrétne za poslanca kandidujem aj ja (Staré mesto), ak chcete, môžete ma voliť, rád sa aj stretnem, porozprávam.
Teraz čo sa týka toho, čo súčasný magistrát urobil/neuorbil pre verejnú dopravu. Ako dobrý obraz priorít magistrátu odporúčam prečítať si posledné Župné Noviny. Tam dostal priestor jednak magistrát, a jednak Bajan, na predostrenie riešenia problémov dopravy. Za magistrát to pripravila jeho hovorkyňa Eva Chudinová. Spomína sa tam niečo o tom, ako rozvoj automobilizmu predčil prognózy z roku 1995. Následne magistrát využil CELÝ priestor na to, aby prezentoval, ako bude rozširovať cestnú sieť. Ani SLOVKO o podpore verejnej dopravy.
Okrem primátora je však dôležitá aj voľba poslancov do mestského zastupiteľstva. Aj keď magistrát je orgán vykonávajúci dopravnú politiku mesta, poslanci schvaľujú rôzne uznesenia, a, pokiaľ je ich aspoň niekoľko "aktívnych", môžu aj vytvárať dobrý tlak na presadenie niektorých vecí alebo myšlienok, či už je to preferencia MHD, alebo aj iné oblasti, ako napr. diskusie s občanmi o dôležitých stavbách, transparentnejšia samospráva, atď.
Konkrétne za poslanca kandidujem aj ja (Staré mesto), ak chcete, môžete ma voliť, rád sa aj stretnem, porozprávam.
Teraz čo sa týka toho, čo súčasný magistrát urobil/neuorbil pre verejnú dopravu. Ako dobrý obraz priorít magistrátu odporúčam prečítať si posledné Župné Noviny. Tam dostal priestor jednak magistrát, a jednak Bajan, na predostrenie riešenia problémov dopravy. Za magistrát to pripravila jeho hovorkyňa Eva Chudinová. Spomína sa tam niečo o tom, ako rozvoj automobilizmu predčil prognózy z roku 1995. Následne magistrát využil CELÝ priestor na to, aby prezentoval, ako bude rozširovať cestnú sieť. Ani SLOVKO o podpore verejnej dopravy.
jandro