na tejto listine ma sokovol predseda komisie.... RSDr ... rozumovo slabsi doktor ... kokos, tomu sa hovori odvaha si davat doktorat z VUML pred meno. niektori ludia ozaj nemaju zabrani v nicom ?
Re #69691 Ámos: k durkovskemu by som povedal len tolko. pre verejnu dopravu toho vela neurobil. a aj tych par veci co urobili urobili menej ako polovicato. tunak zopar veci, co ma sfleku napadlo
- trolejbusova trat na DD je dost domrvena. mimo ine kvoli obratisku, kvoli nestastne riesenej krizovatke
- s tym suvisi vyskrtnutie povodneho projektu na planovanu mimoruvnovu krizovatku molecova - karloveska
- (anti)preferencia elektriciek, ktora v principe na rekonstrukcii krizovatiek stala niekolko desiatok milionov korun, pricom efekt je taky, ze preferencia nefunguje, elektricky su zdrzovane este viac ako predtym, alebo sa novopostovene krizovatky jednoducho vypnu
- durkovskeho praca je benevoltny suhlas s dodatocnym vyskrtnutim MUK saratovksa dialnicny privadzac D2/Lamac z uz odsuhlaseneho a rozbehnuteho projektu dialnice D2 lamacska cesta - stare grunty
- podobne servilne odmietnutie zatrolejovanie mlynskej doliny ako vyvolanu investiciu pri stavbe tej istej dialnice.
- je na smiech ze sverepec s 1000 obyvatelmi a starostom z HZDS si vyboxoval vacsie vyvolane investicie pri dialnicnej vystavbe ako hlavne mesto, ktore navyse nelogicky suhlasilo s dodatocnym vyskrtnutim projektovanych veci, bez ktorych je projekt dost okliesteny (konkretne problem napojenia dubravky a karlovky na D2). alebo povazska bystrica, ktora ma taktiez primatora z HZDS ma vyvolane investicie za asi 3 miliardy korun.
- absolutne nekoncepcne riesenie petrzalskej elektrickovej radialy od bosakovej dalej. v pripade pouzitia stareho mostu len pre elektricky + pesich a cyklistov sa na jednej strane naskyta velmi dobra moznost prepojit lavy a pravy breh dunaja novymi centrami.
avsak na petrzalskej strane absolutne zlyhava dopravne napojnie novej petrzalskej "CMO" (po stary most ide 2+2, ktora by sa mala riesit ako MUK s napojenim na planovany velky stavebny boom => hrozi dost velky dopravny problem v pripade neriesenie tohto uzlu)
- nekoncepcne zobrany uver na riesenie dopravnej politiky a vyalokovanie asi 1,5 miliardy na elektricku v roku 2004, ked sa s vystavbou nezacne v najsamoptimistickejsom variante skorej ako v roku 2008. stoji to niekolko desiatok milionov rocne na urokoch.
- pouzitie 200 milionov z penazi na elektricku na nakup autobusov, ktore boli kupene absolutne bez koncepcie dalsej obnovy vozoveho parku.
- velmi zle zladnuta vystavba mosta apollo (aj ked v tomto ma dost prsty aj moravcik)
a to je len par zakladnych veci co ma napadlo co ide vyslovene na vrub durkovskeho a magistratu hlavneho mesta.
ako naposledy ked napisal, ze nemoze za aupark tower, ze to nevadi ze on podpisal rozhodnutie o vystavbe par dni pred odchodom z uradu (aj ked pred volbami bol rezolutne proti) a ze za to moze magistrat...
Vies ze pred volbami sa z dvojtyzdennika Petrzalske noviny stal tyzdennik a nepisali o nicom inom len o tom ako si pan Bajan usral ale ako dobre si pritom usral ze vonala cela miestnost
Da sa proti takymto novinam vobec bojovat,... Existuje institucia, ktora by zakazala vydavanie tendecnych novin vydavanych z dani obcanov?
Chcem uz len povedat, ze nesuhlasim s teoretikmi demokracie, resp. s presadzovatelmi polyarchie ako sucasnej formy vlady, ze volic sa nemyli a ze neexistuje "spravna volba" ale iba "volba". Demokracia v sucasnosti nedokaze reagovat na svoje ohrozenie - ci uz vo forme zvolenia politikov, ktory evidentne bazia po moci alebo v inych pripadoch - napr. neonacizmus. Tak ako sa uz Platonpytal: "Co ak je volou ludu, aby im vladol tyran?"
Nechcem tym hovorit, ze demokraciu, resp. teda polyarchiu treba zrusit, to urcite nie. Len sa chcem dopredu ohradit proti prispevkom, ze tvrdo presadzujem svoje nazory. Nazory covek ma na to aby ich v diskusii presadzoval dovtedy kym ho iny diskutujuci nepresvedci o svojej pravde, co sa tu uz viacerym ludom s dobrymi argumentmi podarilo.
presne tak. Ja osobne sa chystam po zverejneni kandidatov do zastupitelstva porovnatich s minulymi hlasovanii, najst tam aktivistov za zachovanie zelene, podporu MHD,... Samozrejme potom ich tu aj zverejnim...
hm... na za Kresanka sa kupili sice Ikace ale to je tak vsetko. Za Moravcika sa nespravilo nic. Za posledne styri roky sa urobila konecne reorganizacia dopravy, kazdy rok sa zreknostruoval dost velky pocet elektrickovych trati. Z mnozstva katastrofalnych usekov ostalo len par. A neda sa jeden rok opravit vsetko.
Aj Durkovsky nebol v roku 2002 primator ale mal moznost povedat co uz spravil Benova nema 25 rokov. Ma takmer 50 a ked mam povedat co sa mi snou spaja tak je to cez 100 mil. ktore jej muz vysudil na state vdaka podvode s jednou Bankou (istrobanka alebo irb)
O reko. obchodnej sa vedelo davno pradavno. Ved som este kritizoval ze sa stym caka dalsi rok, bolo mi vsak vysvetlene ze problem bol s projektovou dokumentaciou.
Co sa mrakodrap - ickou tyka (100 p. budovu hadam nechces povazovat za mrakodrap)... Magistrat N I E J E stavebny urad to su mestske casti, places na zlom hrobe. Ako mozes sudit bez minima informacii... Potom sa cudujme kto sedi vo vlade...
He, mesto je pre obcanov nie pre zarabanie. A ti obcania uz nemusia zarabat. To, ze do tych budov prisli firmy ako IBM, Lenovo ci Dell, kt. zamestnavaju za dobre prachy s dobrou pridanou hodnotou, to je akoze tiez na houby. A sluzby mesta tiez nieco stoja... Si si vedomy ze si platis iba takych 20% skutocnej ceny cestovneho. A vies ze zvysok ide z narp. dane z nehnutelnosti
Re #69676 AAA: Ked Durkovsky opustal urad starostu SM, MC nemala kurou dlhu,... Rozpredava majetok? Ako mas namysli, ze mesto predava pozemky ako napr. na pribinovej ci v okoli apolla. To chces kritizovat? To zanedbane uzemie si ma akoze mesto nehat. A povies mi na co? Alebo zo svojho 6mld rozpoctu sa ma samo pustit do vystavby objektov... A na sluzobnu cestu lietadlo J&T isiel na prezentovanie aj projektov J&T. V tomto naozaj nevdim problem. Snad len ze by ti vadilo ze usetril mestu zopar tisic za letenky... A ako som uz Ikemu pisal, magistrat nevykonava stavebny urad a tak ma iba poradny (odporucaci) hlas v procese stavebneho konania... Nesudte niekoho za veci, za kt. nemoze.
Re #69682 Ike: Zase places na nespravnom hrobe. Magistrat vyjadril nesuhlasne stanovisko s vystavbou baru na Hviezdoslavku. Ale kompetenciu rozhodnut ma len MC Stare Mesto. A teda ak sa mozem spytat ty stromofil, kolko stromov si uz v tomto meste vysadil. Alebo aspon v okoli svojho domu. AN kolkych dobrovolnych cisteniach verejnej zelene si bol, kolko krat si bol brigadovat v horskom parku? Kolko mailov, ci listov si napisal ze by si chcel viac stromov tam a tam... Anonymne pi*ovat vie kazdy, spravit nieco pre zmenu, to by uz zasiahlo do pohodlia tvojej necinnosti...
Re #69686 SDX: Ak fungovanie MHD beres len cez dopravne prostriedky, nech sa paci prestahuj sa do Kosic, jazdi v novom vozovom parku, ale raz za pol hodiny... (mal si niekedy ekonomiu a vies co je alternativny naklad?)
Zupne noviny ? ved to je Bajanov nechutny hnoj, kde kyda na Durkovskeho a magistrat - v kazdom cisle urcite zopar clankov... Akoze Durkovskeho nejak velmi neuznavam, ale to ze Zupne noviny su jednostranny a zavadzajuci hnoj na urovni Kubisovej STV za Meciara som si vsimol hned pri prvom cisle... Inak druha vec je, ze Bratislavske noviny su zase trosku naklonene Durkovskemu, ale len trosku, a robia to trochu nenapadnejsie a civilizovanejsie, tie clanky v Zupnych novinach su viac na smiech, ak tam niekto da priestor magistratu, nasledne to vhodne skrati a upravy, vyberie len tie vhodne vety a este prida nejaky komentar typu skvely Bajan a neschopny magistrat...
Ďalšia vec... 20. novembra o 19:00 je naplánovaná diskusia o verejnej doprave vo V Klube, témy budú udržateľná dopravná politika, ako sa dá preferovať MHD (a čo sa v skutočnosti robí/nreobí), ako súvisia nové stavby s verejnou dopravou, čo hovoril návrh nového územného plánu o prognóze rozvoja MHD a automobilizmu, atď. Viac info ešte dám, keď budú potvrdení hostia.
Okrem primátora je však dôležitá aj voľba poslancov do mestského zastupiteľstva. Aj keď magistrát je orgán vykonávajúci dopravnú politiku mesta, poslanci schvaľujú rôzne uznesenia, a, pokiaľ je ich aspoň niekoľko "aktívnych", môžu aj vytvárať dobrý tlak na presadenie niektorých vecí alebo myšlienok, či už je to preferencia MHD, alebo aj iné oblasti, ako napr. diskusie s občanmi o dôležitých stavbách, transparentnejšia samospráva, atď.
Konkrétne za poslanca kandidujem aj ja (Staré mesto), ak chcete, môžete ma voliť, rád sa aj stretnem, porozprávam.
Teraz čo sa týka toho, čo súčasný magistrát urobil/neuorbil pre verejnú dopravu. Ako dobrý obraz priorít magistrátu odporúčam prečítať si posledné Župné Noviny. Tam dostal priestor jednak magistrát, a jednak Bajan, na predostrenie riešenia problémov dopravy. Za magistrát to pripravila jeho hovorkyňa Eva Chudinová. Spomína sa tam niečo o tom, ako rozvoj automobilizmu predčil prognózy z roku 1995. Následne magistrát využil CELÝ priestor na to, aby prezentoval, ako bude rozširovať cestnú sieť. Ani SLOVKO o podpore verejnej dopravy.
O tom, kto bude rekonstruovat obchodnu rozhoduje verejna sutaz. Ak by to vyhral niekto s kvalitnou pracou ale drahsi tak som si isty ze tu pises ze zadal zakazku a vacsie peniaze...
Re #69668 Ámos: Durkovsky stabilizoval MHD? ? Kupil 22 Urbin 15 (sroty, navyse nemaju dostatocnu kapacitu), 6 25Tr (nedostatok, bez klimy) a 2 medaky (JEDINA normalna vec), vsetko pred vobami.. VSETKO co urobil v oblasti MHD bolo na to aby mal pekne fotky na bilboardy.
--
Ja budem volit Benovu, lebo nic ine lepsie nie je. U mne je sice to ze je v koalicii ktorej sucastou je Strana zelenych mierne minus ale s tym nic nenarobim
Typická schéma: Ďurkovského nechcem, tak teda Beňovú, lebo ešte nebola primátorka... (Občania, ktorí ešte neboli primátormi, nech sa prihlásia u súdruha Žinčicu").
Vyjadrila sa už k nejakým bratislavským otázkam? Napríklad k doprave? Pozná niekto jej názor na riešenie dopravy v Bratislave? Ja nie. Možno je tu niekto zasvätený, ale nechce to zverejniť, aby nemala 100%. ?
1) A ten strom sa zasadí, socha/fontána postaví zadarmo? ALebo trebárs za tie peniaze z vínneho baru? Čím nechcem povedať, že by som trebárs podporoval práve túto konkrétnu vec, len si treba uvedomiť, že na "pre občanov" si musí mesto aj nejako zarobiť. A pri akejkoľvek aktivite sa nájde niekto, komu sa to nebude páčiť.
2) Ale začal si o krivých koľajniciach. Tak som ti odpovedal na krivé koľajnice. Čo sa týka prestupu, tak minimálne na výpravni I.DTPE visí upozornenie na čakanie na prestupy. Otázka znie, či je 20/5 skutočne prestup? Čo ak chcem ísť na 1 alebo 12?
vies co si predstavujem pod pojmom "mesto pre obcanov"? Ze ked obcan povie - tu chceme mat zasadeny strom/sochu/fontanu, tak tam tam nepostavia vinny bar....
pretoze mesto je tu pre obcanov a nie obcania pre mesto...
co sa tyka zvrsku (toto sa uz netyka primatora), je mi to prd platne ked v DPB nevedia poucit vodicov o cakani na prestupy (vikendovy prestup 20/5 je tomu idealnym prikladom) a aj tak cakam na zastavke 10 minut, hoci som nemusel... Proste v MHD by sa dalo dat tolko vylepsovakov, no dpb je konzervativny...
No neviem, či si vnímal stav zvršku pred rokom 1998, ale môžem povedať, že sa odvtedy výrazne zlepšil.
A "mesto je pre občanov", to je skoro na no comment - a čím by si asi tak chcel platiť ten servis pre občanov? Niečím iným, ako peniazmi?
caute. Sice trosku OT ale hadam bude prepacene ? Neviete mi niekto vysvetlit preco nemaju duobusy ECV? SOm sa nad tym zamyslal ale stale akosi neviem na to prist
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
aquila
Re #69691 Ámos: k durkovskemu by som povedal len tolko. pre verejnu dopravu toho vela neurobil. a aj tych par veci co urobili urobili menej ako polovicato. tunak zopar veci, co ma sfleku napadlo
- trolejbusova trat na DD je dost domrvena. mimo ine kvoli obratisku, kvoli nestastne riesenej krizovatke
- s tym suvisi vyskrtnutie povodneho projektu na planovanu mimoruvnovu krizovatku molecova - karloveska
- (anti)preferencia elektriciek, ktora v principe na rekonstrukcii krizovatiek stala niekolko desiatok milionov korun, pricom efekt je taky, ze preferencia nefunguje, elektricky su zdrzovane este viac ako predtym, alebo sa novopostovene krizovatky jednoducho vypnu
- durkovskeho praca je benevoltny suhlas s dodatocnym vyskrtnutim MUK saratovksa dialnicny privadzac D2/Lamac z uz odsuhlaseneho a rozbehnuteho projektu dialnice D2 lamacska cesta - stare grunty
- podobne servilne odmietnutie zatrolejovanie mlynskej doliny ako vyvolanu investiciu pri stavbe tej istej dialnice.
- je na smiech ze sverepec s 1000 obyvatelmi a starostom z HZDS si vyboxoval vacsie vyvolane investicie pri dialnicnej vystavbe ako hlavne mesto, ktore navyse nelogicky suhlasilo s dodatocnym vyskrtnutim projektovanych veci, bez ktorych je projekt dost okliesteny (konkretne problem napojenia dubravky a karlovky na D2). alebo povazska bystrica, ktora ma taktiez primatora z HZDS ma vyvolane investicie za asi 3 miliardy korun.
- absolutne nekoncepcne riesenie petrzalskej elektrickovej radialy od bosakovej dalej. v pripade pouzitia stareho mostu len pre elektricky + pesich a cyklistov sa na jednej strane naskyta velmi dobra moznost prepojit lavy a pravy breh dunaja novymi centrami.
avsak na petrzalskej strane absolutne zlyhava dopravne napojnie novej petrzalskej "CMO" (po stary most ide 2+2, ktora by sa mala riesit ako MUK s napojenim na planovany velky stavebny boom => hrozi dost velky dopravny problem v pripade neriesenie tohto uzlu)
- nekoncepcne zobrany uver na riesenie dopravnej politiky a vyalokovanie asi 1,5 miliardy na elektricku v roku 2004, ked sa s vystavbou nezacne v najsamoptimistickejsom variante skorej ako v roku 2008. stoji to niekolko desiatok milionov rocne na urokoch.
- pouzitie 200 milionov z penazi na elektricku na nakup autobusov, ktore boli kupene absolutne bez koncepcie dalsej obnovy vozoveho parku.
- velmi zle zladnuta vystavba mosta apollo (aj ked v tomto ma dost prsty aj moravcik)
a to je len par zakladnych veci co ma napadlo co ide vyslovene na vrub durkovskeho a magistratu hlavneho mesta.