Reply on: Ámos #69709:
no ak na magistrate a dpb rozmyslaju podobne tak sa necudujem ze mame tak malo trolejovych trati a ziadne sa nestavaju... keby sme vyuzili nejake fondy EU a zatrolejovali komplet Mlynsku, Nabrezie a Slavicie a postupne by sme prechadzali z busov na trofle tak mama nielen ciste a ekologicke mesto ale aj lacnejsiu dopravu + busy z liniek 32,39,31 by sa mohli presunut do inych casti... k bodu
1) mas pravdu, nevravim nie, no je to luxus, existovali sme bez toho a existovat by sme bez toho vedeli aj dalej. Kyvadlova doprava sa prinajhorsom da zabezpecit busmi (jasne ze dat dole troleje a prepnut na naftu je rychlejsie a flexibilnejsie).
2) no vraj tam autobusy jazdia otrasne... karosa sa pred rozbehom zo zastavky do kopca posunie asi 6m dozadu, potom skace ako splasena kobyla, vypusti oblacisko cierneho dymu a rychlostou 5-10km/h za hodinu ide do kopca
3)opotrebuje sa ten dieselagregat... vravim toto nie je duobus ale trolejbus s dieselagregatom...ten je urceny na presun po vozovni cca 20km/h za hodinu, popripade na obchadzanie prekazky... No nie na jazdenie 60km/h do/z vozovne a pod most - nehovoriac o rozbiehani v zapche (na dieselagregat)...
4)k tomu som sa vyjadril hore.... keby sa na to vyclenili peniaze tak by sa to dalo
aquila
Re #69691 Ámos: k durkovskemu by som povedal len tolko. pre verejnu dopravu toho vela neurobil. a aj tych par veci co urobili urobili menej ako polovicato. tunak zopar veci, co ma sfleku napadlo
- trolejbusova trat na DD je dost domrvena. mimo ine kvoli obratisku, kvoli nestastne riesenej krizovatke
- s tym suvisi vyskrtnutie povodneho projektu na planovanu mimoruvnovu krizovatku molecova - karloveska
- (anti)preferencia elektriciek, ktora v principe na rekonstrukcii krizovatiek stala niekolko desiatok milionov korun, pricom efekt je taky, ze preferencia nefunguje, elektricky su zdrzovane este viac ako predtym, alebo sa novopostovene krizovatky jednoducho vypnu
- durkovskeho praca je benevoltny suhlas s dodatocnym vyskrtnutim MUK saratovksa dialnicny privadzac D2/Lamac z uz odsuhlaseneho a rozbehnuteho projektu dialnice D2 lamacska cesta - stare grunty
- podobne servilne odmietnutie zatrolejovanie mlynskej doliny ako vyvolanu investiciu pri stavbe tej istej dialnice.
- je na smiech ze sverepec s 1000 obyvatelmi a starostom z HZDS si vyboxoval vacsie vyvolane investicie pri dialnicnej vystavbe ako hlavne mesto, ktore navyse nelogicky suhlasilo s dodatocnym vyskrtnutim projektovanych veci, bez ktorych je projekt dost okliesteny (konkretne problem napojenia dubravky a karlovky na D2). alebo povazska bystrica, ktora ma taktiez primatora z HZDS ma vyvolane investicie za asi 3 miliardy korun.
- absolutne nekoncepcne riesenie petrzalskej elektrickovej radialy od bosakovej dalej. v pripade pouzitia stareho mostu len pre elektricky + pesich a cyklistov sa na jednej strane naskyta velmi dobra moznost prepojit lavy a pravy breh dunaja novymi centrami.
avsak na petrzalskej strane absolutne zlyhava dopravne napojnie novej petrzalskej "CMO" (po stary most ide 2+2, ktora by sa mala riesit ako MUK s napojenim na planovany velky stavebny boom => hrozi dost velky dopravny problem v pripade neriesenie tohto uzlu)
- nekoncepcne zobrany uver na riesenie dopravnej politiky a vyalokovanie asi 1,5 miliardy na elektricku v roku 2004, ked sa s vystavbou nezacne v najsamoptimistickejsom variante skorej ako v roku 2008. stoji to niekolko desiatok milionov rocne na urokoch.
- pouzitie 200 milionov z penazi na elektricku na nakup autobusov, ktore boli kupene absolutne bez koncepcie dalsej obnovy vozoveho parku.
- velmi zle zladnuta vystavba mosta apollo (aj ked v tomto ma dost prsty aj moravcik)
a to je len par zakladnych veci co ma napadlo co ide vyslovene na vrub durkovskeho a magistratu hlavneho mesta.