Reply on: Ámos #69709:
no ak na magistrate a dpb rozmyslaju podobne tak sa necudujem ze mame tak malo trolejovych trati a ziadne sa nestavaju... keby sme vyuzili nejake fondy EU a zatrolejovali komplet Mlynsku, Nabrezie a Slavicie a postupne by sme prechadzali z busov na trofle tak mama nielen ciste a ekologicke mesto ale aj lacnejsiu dopravu + busy z liniek 32,39,31 by sa mohli presunut do inych casti... k bodu
1) mas pravdu, nevravim nie, no je to luxus, existovali sme bez toho a existovat by sme bez toho vedeli aj dalej. Kyvadlova doprava sa prinajhorsom da zabezpecit busmi (jasne ze dat dole troleje a prepnut na naftu je rychlejsie a flexibilnejsie).
2) no vraj tam autobusy jazdia otrasne... karosa sa pred rozbehom zo zastavky do kopca posunie asi 6m dozadu, potom skace ako splasena kobyla, vypusti oblacisko cierneho dymu a rychlostou 5-10km/h za hodinu ide do kopca
3)opotrebuje sa ten dieselagregat... vravim toto nie je duobus ale trolejbus s dieselagregatom...ten je urceny na presun po vozovni cca 20km/h za hodinu, popripade na obchadzanie prekazky... No nie na jazdenie 60km/h do/z vozovne a pod most - nehovoriac o rozbiehani v zapche (na dieselagregat)...
4)k tomu som sa vyjadril hore.... keby sa na to vyclenili peniaze tak by sa to dalo
Ámos
Ano, ak chcela vlada SDKU stavat dialnice, tak starostovia z HZDS dostali pokyn z centrali predrazit stavby ako sa len da. Primator z KDH tak vyskakovat nemohol.
Je nemoralne ziadat za vystavbu dialnice rekonstrukciu futbaloveho ihriska. (hlavne ak obec nema kanalizaciu)
Fakt je ten, ze magistrat mohol bojovat viac za vyvolane investicie. Ale ziadat zatrolejovanie... To predsa s dialnicou nijak nesuvisi... Ale napojenie Dubravky,... reko Lamacskej s Patronkou (ale to tam tusim je, no nie som si isty).
Bratislava vsak tie dva tunely potrebuje ako sol a kazde zdrzanie by sposobovalo dalsie skody na mestskych komunikaciach.
Preferencia - ano to je problem. To by vsak bolo na dlho a nemam vsetky a presne info. Mozno niekedy inokedy, pri pivku...
DD- ja neviem. Ano zatrolejovane obratisko by bolo strasne fajn... Ja vsak toto povazujem za chybu v komunikacii medzi DPB, magistratom a projektantom. A mimourovnova krizovatka molecova - karloveska. Vdaka bohu ze nie je. Nic viac nedokaze zaspatit mesto ako nejaka ta mimourovnovka s estakadou... Ak to riesi tak jedine podjazdom pre elektricky. Krizovatku by som nechal ako diskriminaciu IAD.
A elektricka... Problem Bosakovej vznikol kvoli snilkom o metre, ktori si to presadili ako docasne (cize trvale riesenie) Bol to jednoducho kompromis.
A ak tvrdis ze uver bol zobraty nekoncepcne tak nevies o com. Z tohto uveru sa financovali aj ine veci, nie len elektricka, jeden uver vzdy vide lacnejsie ako dva a nitko necakal ze na MŽP a MV budu take tlaky aby sa ziadna elektricka nestavala. Ty by si cakal ze MZP bude tak ekologicku vec ako je elektricka posudzovat tak dlho... Ja nie...
Tych 200 mil. bolo pouzitych z uveru, ale to nie je vec magistratu. O tom rozhodli poslanci MZ a to je pre primatora zavazne. Ak by tak neucinil porusi zakon.
Co ja by som vytkol Durkovskemu je hlavne liknavy postoj a obrana mesta voci vlade... (tam su tiez stranicke dovody) Ak vlada zobere mestu miliony lebo v zime je niekde viac snehu, tak mal argumentovat, ze cez leto je tu viac teplo a treba polievat ulcie a klimy a ventilatory idu na plny vykon, treba vasciu starostlivost o verejnu zelen,... Mal sa bit o tie miliony a nie sa stazovat ze mu ich zobrali. Mal zalovat vladu, ze sa ma starat o cesty 1 a 2 triedy pricom na to nedostava ani korunu a ze zakon je zly a diskriminacny lebo v inych mensich mestach sa o cesty stara statna SSC alebo VUC s prijmom z cestnej dane... A teda nech dostane z penazi VUC Bratislava cast na opravu ciest alebo nech to vykryje vlada.
Ak vsak bude zvolena pani Benova, znovu zo stranickych dovodov mesto ostane bezbranne. Ja dufam, ze Bratislava ostane nadalej pravicova.