Ad voľby: Som nesmierne rád, že po odsťahovaní na vidiek už nemusím riešiť otázku, koho za primátora. Ďurkovský je síce nesporne schopnejší, než všetci ostatní ponovembroví, ale, ako už tuším Ámos napísal, jednooký kráľom medzi slepými. Čo sa týka dopravy, nasľuboval podporu hromadnej doprave, ale akosi nevidím, že by sa tie sľuby aj na MHD nejako prejavili. Skôr naopak - zmršené DD, antipreferencia a pod. Lenže koho voliť iného?
Avšak netreba sa tým príliš trápiť. Myslím si, že výsledok volieb je dopredu jasný, pretože Bratislava je výrazne pravicová a SDKÚ a KDH neopakujú svoju chybu z prezidentských volieb a postavili spoločného kandidáta.
Pokiaľ ide o poslancov, myslím si, že by Bratislave veľmi prospelo, keby konečne prestala voliť stranícky a vytvárať v MZ pohodlnú väčšinu pre doterajšie partajné kliky. Čím väčšiu silu totiž získajú, tým viac peňazí sa bude z mesta prelievať do partajných a súkromných vrecák.
Avšak netreba sa tým príliš trápiť. Myslím si, že výsledok volieb je dopredu jasný, pretože Bratislava je výrazne pravicová a SDKÚ a KDH neopakujú svoju chybu z prezidentských volieb a postavili spoločného kandidáta.
Pokiaľ ide o poslancov, myslím si, že by Bratislave veľmi prospelo, keby konečne prestala voliť stranícky a vytvárať v MZ pohodlnú väčšinu pre doterajšie partajné kliky. Čím väčšiu silu totiž získajú, tým viac peňazí sa bude z mesta prelievať do partajných a súkromných vrecák.
samozrejme som myslel Woodrowa a nie Churchilla
Ámos
1) Trofle s naftovym pohonom je dobre mat. Osvedcilo sa to aj pri poslednej vyluke na Nam 1. maja. Takisto ak by sa raz potiahla trat po nabrezi, je dobre mat cast vozidloveho parku spomocnym pohonom. Ak ti s nejakeho dovodu vypadne prud ci niekto strhne troleje, dokazes zabezpecit aspon kyvadlovu dopravu...
2)ta spotreba je 60l/100km a stale tam este jazdia busy a neviem ci postacuju. Moc tam nejazdim, hadam by nam to povedal niekto iny. Argument o buducej spotrebe neobstoji.
3) Preco by sa trolejbus s pomocnym pohonom opotreboval skor? Hadam elektromotor a karoseria avsetko ostatne je to iste. Moze sa akurat skor rozpadnut pomocny dieselagregat, ale to nie nevymenitelna suciastka...
4) manipulacna trat za zopar desiatok milionov... Bezva... Vidim ze rozmyslas ekonomicky. Spod mosta Lafrancon po Valassku su to 2 kilometre. Cize denne tam tych 6 trolov urobi 24 kilometrov a za rok je to 8760 kilometrov. Pri spotrebe 60l/100km je to za rok 5256l za cca 200.000 korun. 3km trate na dlhacoch stali 54 mil. a to uz boli osadene stlpy takze mozme rata ze 2 kilometre v mlynskej bude stat cca 50mil. Takze trolejova trat by si na seba zarobila za cca 250 rokov. Pri 12 troloch by to bolo samozrejme iba 125 rokov... To neratam to, ze trolejbus by minal aj elektrinu, kt. treba zaplatit, ale snad to pri tej navratnosti ani netreba ratat.
Ak uz dnes sa prerozdeluju prachy na vyrovnavanie regionalnych rozdielov, nemyslim si ze Fico este viac siahne na prachy Bratislave. Ak ano zacnem s peticiou za odtrhnutie ?