Reakcia na: Mego #68672:
Škoda Felícia Sedan /prototyp z ktoreho vzisla sucasna/
http://skoda.stable.cz/cz/vase_auta_upload/820_2004-12-01_19-41-54_27.jpg (1991)
Škoda Tudor
http://skoda.stable.cz/cz/vase_auta_upload/820_2004-12-01_19-44-42_82.jpg
(2002)
Favorit Sedan
http://www.garage.sk/clanky/skoda-favorit-sedan/81
Skoda 120 s motorom vpredu
http://auta5p.car.cz/vystavy/brno_2005/salon_068.jpg
Skoda 710 Sedan
http://auta5p.car.cz/muzea/depozitar_skoda_2003/depoz_041x.htm
Favorit Coupe (na SK su 4)
http://galerie.autorevue.cz/data/585/medium/P1030446.JPG
je ich vela
Sommelier
úplne najsam lepšie by bolo, keby si každá MČ robila dopravu sama. Systém by však vyžadoval koordináciu, ktorá vlastne existuje v podobe DPB. Avšak v rámci MČ lokálne linky typu 79, 20, 50tky v rači a na trnávke, 77, 66 a pod nechal objednávať či prevádzkovať a platiť Mestské časti za koordinácie s BID. Každá MČ by si určila čo je vhodné.
Zároveň by som spustil mechanizmus podielu MČ na prevádzkovaní dopravy - decentralizovať a hlavne vytvoriť viac lokálnej (dzedzinovej) zodpovednosti a snahe.
A k Tranzitu - presne z pohľadu MČ, okolia, či rozlohy to sú také či onaké vzťahy. Je podstatné ich skúmať a robiť závery - kde dôjde k časovej a prostriedkovej úspore po investícii do spojenia.