Reakcia na: Emo #68659:
úplne najsam lepšie by bolo, keby si každá MČ robila dopravu sama. Systém by však vyžadoval koordináciu, ktorá vlastne existuje v podobe DPB. Avšak v rámci MČ lokálne linky typu 79, 20, 50tky v rači a na trnávke, 77, 66 a pod nechal objednávať či prevádzkovať a platiť Mestské časti za koordinácie s BID. Každá MČ by si určila čo je vhodné.
Zároveň by som spustil mechanizmus podielu MČ na prevádzkovaní dopravy - decentralizovať a hlavne vytvoriť viac lokálnej (dzedzinovej) zodpovednosti a snahe.
A k Tranzitu - presne z pohľadu MČ, okolia, či rozlohy to sú také či onaké vzťahy. Je podstatné ich skúmať a robiť závery - kde dôjde k časovej a prostriedkovej úspore po investícii do spojenia.
Sommelier
Pokiaľ pamätám, Nivy a Karadžičova nie sú najpriepustnejšie (je možné že situácia sa po spustení Košickej zmenila, no sorry nevidím to denne... ?) nehovoriac o Pražskej,...
Lenže aj tak je to moc veľká doprava, ktorá má prioritu smetného koša, resp. vzhľado na prípadné pokračovanie takýchto vláčikov do okolitých dedín by v tom bolo až príliš okresov - úradníkov a nominantov, ktorí by sa nedohodli ani na charaktere obložených chlebíčkov.