Pozri sa, mne je jasné, že projekt je určený na niečo úplne iné, než na MHD. Išlo len o to, že tomas1 tvrdil, že sa to bude vhodné AJ na MHD a ja, že nie. Éto vsjo.
Ja Ti verím, že Ťa nebaví čítať moje hádky. Ani mňa by to nebavilo. Ale ako som napísal, nenechám si skákať po hlave. A pokiaľ ide o rušenie kont - to bolo slobodné rozhodnutie týchto ex-členov. Ja som ich k tomu nepresviedčal, ani som im nikdy nič podobné nenavrhol...
Ale tu ide o daco ine,vsetci ten projekt hodnotia akoze to sa ide neviem ake miliardy hodit na ten tunel popod Dunaj a na Filialku s tym,ze to ma byt ako NDS,ale to koridor,takze posudzovat uplne funkcne daco ine z hladiska vnutromestskej dopravy je scestne ?
Áno, ale vlaky meškajú (najmä, nehovorím, že iba) tam, kde je výluka. A to je momentálne trať Nové Mesto nad Váhom - Trnava - Bratislava. Pokiaľ ide o vlaky zo smeru DNV, tie nezvyknú meškať. Samozrejme ak sa nestane niečo mimoriadné - zrazená osoba alebo jazdyneschopný rušeň. Takéto prípady však ochromia aj MHD (možno nie až toľko, koľko vlaky)...
2. vlaky podliehajú dopravnej situácii - vlastnej. Meškaní na železnici je viac, než je zdravé. A kým pri výpadku električky sa môže vypraviť záložák alebo, ak je výpadok trasy, urobí sa náhradná doprava, pri výpadku vlaku si môžeš pískať.
Nie. Ale čítať 3 strany o hádkach S@fina s x ľuďmi a následné rušenie kont ľudí, ktorí sem píšu zväčša k téme, nepovažujem za šťastné. Ale ak prestanú tieto osobno-inventívové debaty, a bude písať k veci, tak nech píše.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek