Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #64731:
Ja Ti verím, že Ťa nebaví čítať moje hádky. Ani mňa by to nebavilo. Ale ako som napísal, nenechám si skákať po hlave. A pokiaľ ide o rušenie kont - to bolo slobodné rozhodnutie týchto ex-členov. Ja som ich k tomu nepresviedčal, ani som im nikdy nič podobné nenavrhol...
Reakcia na: Martin Fundárek #64723:
Ale tu ide o daco ine,vsetci ten projekt hodnotia akoze to sa ide neviem ake miliardy hodit na ten tunel popod Dunaj a na Filialku s tym,ze to ma byt ako NDS,ale to koridor,takze posudzovat uplne funkcne daco ine z hladiska vnutromestskej dopravy je scestne ?
Reakcia na: Martin Fundárek #64732:
Áno, ale vlaky meškajú (najmä, nehovorím, že iba) tam, kde je výluka. A to je momentálne trať Nové Mesto nad Váhom - Trnava - Bratislava. Pokiaľ ide o vlaky zo smeru DNV, tie nezvyknú meškať. Samozrejme ak sa nestane niečo mimoriadné - zrazená osoba alebo jazdyneschopný rušeň. Takéto prípady však ochromia aj MHD (možno nie až toľko, koľko vlaky)...
Reakcia na: AAA #64731:
On sa len obhajoval, nehovoril nič o rušení kônt.
Reakcia na: S@fino #64719:
2. vlaky podliehajú dopravnej situácii - vlastnej. Meškaní na železnici je viac, než je zdravé. A kým pri výpadku električky sa môže vypraviť záložák alebo, ak je výpadok trasy, urobí sa náhradná doprava, pri výpadku vlaku si môžeš pískať.
Reakcia na: Andy #64727:
Nie. Ale čítať 3 strany o hádkach S@fina s x ľuďmi a následné rušenie kont ľudí, ktorí sem píšu zväčša k téme, nepovažujem za šťastné. Ale ak prestanú tieto osobno-inventívové debaty, a bude písať k veci, tak nech píše.
Reakcia na: AAA #64728:
Ja za to nemôžem, že Tvoji kolegovia tu diskutujú o mne a nie o tom, o čom by mali. A ja si kydať hnoj na hlavu nenechám... Verím, že to chápeš.
Reakcia na: Andy #64727:
To sa asi ani pýtať nemusíš... ?
Reakcia na: S@fino #64719:
1. Čo sa týka Východného súhlas pri intervale pod 20 minút. Čo sa týka Rače, myslím, že jej to moc nepomôže.
Re #64724 AAA: Pokiaľ bude aj naďalej 50 príspevkov za deň a z toho 45 o S@finovi a jeho hádkam so zvyškom fóra.
Reakcia na: AAA #64724:
Ty si tiež vodič, že?
Reakcia na: S@fino #64719:

0: #64723
1: ad Rača: stanica obslúži rodinné domy vo svojom okolí a časť Východného - tú, z ktorej je výhodnejšie ísť pešo na stanicu ako busom k električke. Električka ide ľuďom popod okná a ide každú chvíľu. Kým sa dostaneš na stanicu, električkou si už v Gaštaňáku. Stanica DNV je situovaná podobne - tam sa však dá postaviť zastávka v blízkosti sídliska a električka pod oknami tam nie je a zrejme ani nebude, takže táto trať môže mať určitý význam (sám som ju párkrát vnútromestsky použil).
Reakcia na: AAA #64724:
Na rušenie môjho konta, narozdiel od zrušenia iných kont, dôvod nie je... Asi Ťa sklamem. ?
Reakcia na: flektor #64701:
Alebo S@finovi zrušia konto, čo by možno bolo pre diskusiu dobré.
Reakcia na: 81-71 #64717:
A ja som vari niekde písal, že to má byť URČENÉ na vnútromestskú dopravu? Najprv si poriadne prečítaj, na čo reaguješ. Tomas1 tvrdil, že železnica bude VHODNÁ na vnútromestskú dopravu. Ja tvrdím, že na vnútromestskú dopravu VHODNÁ nebude.
Reakcia na: Emo #64720:
Nehnevaj sa na mňa, ale osočovanie, urážky a iné osobné invektívy v podstate "pre nič" nepochopím... Takisto, ako "druhá strana" nechce pochopiť, že sú tu aj laikovia, ktorí môžu mať neprofesionálne otázky.
Reakcia na: Martin Fundárek #64718:
Ďakujem za súhlas. Máš pravdu. Veď tí ľudia sa sami ukazujú v "tom najlepšiom svetle"...
Reakcia na: S@fino #64673:
"A prečo by sa na to mal niekto pozerať takto?"

Aby dotyčný pochopil, prečo sa druhá strana robí to, čo robí.
Reakcia na: Martin Fundárek #64713:

0. Tento projekt však vnútromestskú dopravu ani riešiť nemá. Je to projekt ŽSR, nie mesta ani DPB.
1. žst. Rača obslúži veľkú časť Rače a k tomu aj Šajby (východné). Z DNV je výhodnejšie použiť vlak, aj napriek intervalu (ktorý je mimochodom slušný - idú odtiaľ osobné vlaky z Kútov, Garnsendorfu a Viedne). Vlak pritom dorazí na hl. st. za 13 až 15 minút. Vajnory komentovať nebudem...
2. To ako často budú jazdiť vlaky s určitosťou teraz nikto nepovie. A vlaky sú narozdiel od MHD rýchlejšie a najmä nepodliehajú dopravnej situácii (zápchy a podobne).
Reakcia na: S@fino #64673:
Plne súhlasím s Tebou v tom, že aj keď niekto napíše totálnu k...tinu, nie je to ešte dôvod na označovanie takýmito a podobnými pejoratívami. Aj na triviálnu otázku sa dá odpovedať slušne. Nikto učený z neba nespadol. Nie je hanba, ak niečo človek nevie a opýta sa.
Reakcia na: Martin Fundárek #64713:
Uz som to tu raz pisal, ale este raz to zopakujem, ten projekt sa robi v ramci KORIDORU BA-Pariz, to ze ludia by eventuelne mohli vuzit vlak na presun v ramci mesta je len doplnok,ono to vobec nema byt myslene vprvomrade pre MHD,chapes?toto nema byt NDS ale europsky zeleznicny KORIDOR!!!!!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.