Reakcia na: Martin Fundárek #64723:
Ale tu ide o daco ine,vsetci ten projekt hodnotia akoze to sa ide neviem ake miliardy hodit na ten tunel popod Dunaj a na Filialku s tym,ze to ma byt ako NDS,ale to koridor,takze posudzovat uplne funkcne daco ine z hladiska vnutromestskej dopravy je scestne ?
S@fino
0. Tento projekt však vnútromestskú dopravu ani riešiť nemá. Je to projekt ŽSR, nie mesta ani DPB.
1. žst. Rača obslúži veľkú časť Rače a k tomu aj Šajby (východné). Z DNV je výhodnejšie použiť vlak, aj napriek intervalu (ktorý je mimochodom slušný - idú odtiaľ osobné vlaky z Kútov, Garnsendorfu a Viedne). Vlak pritom dorazí na hl. st. za 13 až 15 minút. Vajnory komentovať nebudem...
2. To ako často budú jazdiť vlaky s určitosťou teraz nikto nepovie. A vlaky sú narozdiel od MHD rýchlejšie a najmä nepodliehajú dopravnej situácii (zápchy a podobne).