Reakcia na: S@fino #64625:
ano, ZSR ma peniaze za poskytnutie dopravnej cesty ZSSK, a ta ma peniaze za prepravu cestujucich z dotacii z dani. Nakladna doprava - jedina ziskova, tam premavat nebude, ak tak, to musi byt niekto naozaj nahlavu. Ale ved aj v clanku je, ze 80% hradi EU, teda su to verejne zdroje, presne tak isto ako rozpocet mesta Bratislavy, nie je v tom ziadny rozdiel - minimalne v tych 80%, a aj zvysnych 20% je prevazne hradenych z dotacii ZSR a dotacii ZSSK na osobnu dopravu.
aquila
mesto BA do toho nemusi dat ani jednu korunu, je to investicia ZSR.
elektrickova trat pod dunajom zrejme kvoli neschopnosti magistratu (jedno kto tam je) najblizsich 100 rokov aj tak nepojde, takze toto ta trapit nemusi
videl si vobec ako vyzera projekt filialka ?
navyse ak by mesto nebolo sproste a uvedomilo si ze ozaj nema na tunel pod dunajom, tak riesi elektricku cez stary most v definitivnej variante. ako som uz pisal, aj vo viedni, ktora ju "kusok" bohatsie mesto su vedene premostenia troch liniek metra cez dunaj mostom
ohladne dvoch tunelov pre elekticku a zeleznicu. este pred par rokmi ked to bolo ozaj len vo vzdusnych zamkov ZSR viac krat chceli iniciovat SPOLOCNY postup pri budovani dvoch tunelovych rur. ale mesto na ziadne spolocne rokovanie nereflektovalo, doslova ich bojkotovalo a az po zasahu ministra sa mesto uracilo stretnut.
jedine na co sa mesto zmohlo bolo na konstatovanie, ze oni chcu svoj tunel a projekt filialka ich nezaujima.
Re #64603 Sommelier: bez urazky, ale trepes. skus si zistit detaily. nie je to hura system. ten projekt je tu uz nejaky ten piatok, akurat neboli na to $$$.
navyse sa presunie zejme aj hlavna stanica na filialku. resp vykony. bude to proste ala s-bahn.
ak neviete ako to funguje, skocte si na wien mitte a uvidite ako velmi osozny dokaze byt aj taky s-bahn.