Mesto nepovie NIE, už dlhodobo vraví ÁNO a je to správne. Ten železničný tunel pomôže riešiť regionálnu dopravu, a keď EÚ zaplati 80% z neho, tak to treba využiť. Vôbec nie je paralelný s tramvajou, smerovanie tunelu zodpovedá možno 18% prepravných vzťahov medzi brehmni Dunaja. To je väčšina? NDS sa buduje pre väčšinu v mestskom rozsahu. Ten tunel NIE JE náhradou za nosný systém, kto to kde videl? Možno Pacherová z denníka Krivda popísala nejaké haluze, ale pravda je niekde inde. Určite nie je v denníku, ktorý dehonestuje to samotné slovo.
Sommelier
Je to robené hurá systémom (nieže by som považoval územný plán za záväznú genialitu, ale ako môže niekto prísť a postaviť niečo tak ohromné len tak ??? A je jedno či je to sám veľký Eurobolševik. Kde je diskusia ?)
Na využitie pre BA, aj prímestskú BA môžme zabudnúť.
Ten tunel je zlý, zlý a zlý.
17 miliárd, 17 miliárd, prostoto !
To by bolo jazvečíkov, karos, škodovek a ja neviem čoho všetkého ! So zväzom Európskych socialistických republík na večné časy !
Komu a načo je železničný tunel pod BA ? Na čo ???