inak je vcelku zabavne sledovat, ako sa tu bavite o nejakych imaginarnych rieseniach MHD v bratislave, ked ani tie najzakladnejsie nie je vediet DPB a mesta splnit.
tie vase uvahy (bez urazky) su vzhladom na realitu niekde hoodne daleko aj za tematikou sci-fi.
navyse, ak vam to este nedoklaplo, pozrite sa kto zostavil vladu a kto bude na MDPaT. skratka bratislava nedostane minimalne do roku 2010 ani jednu korunu na petrzalsku radialu.
to len aby ste prestali fantazirovat a boli aspon jemne nohami na zemi ...
tie vase uvahy (bez urazky) su vzhladom na realitu niekde hoodne daleko aj za tematikou sci-fi.
navyse, ak vam to este nedoklaplo, pozrite sa kto zostavil vladu a kto bude na MDPaT. skratka bratislava nedostane minimalne do roku 2010 ani jednu korunu na petrzalsku radialu.
to len aby ste prestali fantazirovat a boli aspon jemne nohami na zemi ...
Sommelier
No, súčasný stav - na to, aby si v celej dĺžke radiál vyhnal autá z trate musíši nastavať desiatky križovaní, pokial ich nechceš nachť ísť otáčať do Rimavskej Soboty len preto, lebo sa chcú dostať na druhú stranu koľajiska. Ale je to riešiteľné, netvrdím že nie.
Stavbou takéhoto charakteru odstrelíš celý priestor niekam úplne inam. Aj keby boli tie stavby polovičného rozmeru ako prievozská - bajkalská či mierko - je to otras a kastrácia územia, ktoré už na nič iné nepoužiješ.
V prípade, že električka 1 nabrala nabrala na Mladej Garde 50 školákov zo zájazdu navyše, získala 30 sekúnd zdržanie a vďaka tomu, že je preplnená a na zástávkach je o 30 sekúnd viac ľudí, naberá na každej zastávke ďalšie sekundy. A okrem hlasu z amplióna, aby cestujúci urýchlili nástup a výstup, alebo počkali na ďalšiu neurobíš nič ! A tretia Ti stojí za zastávkou a čaká.
Rýchlosť je v špičke vždy na maximálnej úrovni.