Reply on: si #63820:
Dal som si tu namahu a nasiel som archiv BN...citujem: Pri Bielom krizi (myslia Nam. Biely kriz ? ) bude potrebna sirka vozovky dosiahnuta zuzenim zastavkovych ostrovcekov na MINIMALNU povolenu sirku nastupistia. Pri Mladej garde bude rozsirenie komunikacie vykonane zasahom do prilahleho uzemia v sirke asi 60 cm co sa dosiahne prelozenim stoziarov VO a TV elektrickovej trate DO zastavkoveho ostrovceka bez redukcie jeho sirky... Obdobne aj na Riazanskej. Takze Minimalne na BK to bude na ukor zastavok elin ? Nevraviac o zavadzajucich stlpoch na Garde a Riazanskej ?
Sommelier
No, súčasný stav - na to, aby si v celej dĺžke radiál vyhnal autá z trate musíši nastavať desiatky križovaní, pokial ich nechceš nachť ísť otáčať do Rimavskej Soboty len preto, lebo sa chcú dostať na druhú stranu koľajiska. Ale je to riešiteľné, netvrdím že nie.
Stavbou takéhoto charakteru odstrelíš celý priestor niekam úplne inam. Aj keby boli tie stavby polovičného rozmeru ako prievozská - bajkalská či mierko - je to otras a kastrácia územia, ktoré už na nič iné nepoužiješ.
V prípade, že električka 1 nabrala nabrala na Mladej Garde 50 školákov zo zájazdu navyše, získala 30 sekúnd zdržanie a vďaka tomu, že je preplnená a na zástávkach je o 30 sekúnd viac ľudí, naberá na každej zastávke ďalšie sekundy. A okrem hlasu z amplióna, aby cestujúci urýchlili nástup a výstup, alebo počkali na ďalšiu neurobíš nič ! A tretia Ti stojí za zastávkou a čaká.
Rýchlosť je v špičke vždy na maximálnej úrovni.