Reakcia na: 81-71 #63831:
otazka, kedy som ja na nieco tunak na fore zmenil nazor ?ad miklos/pravica a BA, ak si si nevsimol, tak si porovnaj ako sa v BA investovalo od roku 1990 do roku 1998. to ze ma stat na haku MHD je jedna vec, ale investovalo sa v BA masivne.
pre pripomenutie Most Apollo, D1 Mierova - Senecka, D1 Pristavny most - Viedenska, Dokoncenie D2 Lafranconi - Hranica s MR, D4 (aj ked je fakt, ze toto je len frcalek), D2 Lamacksa Cesta - Stare grunty.
ak sa ti zda byt malo, tak potom ozaj neviem... to su desiatky miliard korun ..
jedine co aj ja sam nesuhlasim bolo unahlena vystavba D1 Mierova - Senecka, kde sa malo radsej pockat 2-3 roky a prerobit projekty na 3+3. to bola obrovska chyba.
si pozri aky presne chcel mat navrh durkovsky ohladne statutu BA a prerozdelovania financii...
Sommelier
Som proti mimoúrovňovému križovaniu.
Fyzika je aj o tom, že keď niekto v plnej diaľnici decentne pribrzdí ostatní za ním pribrzdia ešte viac a o pár minút vznikne zácpa len pre malé pribrzdenie jediného auta.
Hmmm. To vídavam pri (a menej ako) 2 minútových intervaloch - stačí jediné zdržanie (cestujúci, maschinfuhrer, pes, to je jedno) rádovo v sekundách a súprava sa prerve cestychtivým substrátom, ktorý vystupuje a nastupuje pomalšie a do konca špičky sa už toho nemusíš zbaviť a premávka je pekne pribrzdená. Sú to ľudia, nie automaty !
Ja proti tomu nič nemám - v rámci rekonštrukcií radiál a ciest sa to bude zrejme posúvať - len najlacnejšie to nie je (najma stĺpy).