Reakcia na: fobust #63212:
Ano,to samozrejme ano, ved som to tam aj pisal v tom mojom dlhom prispevku, takze sa nemusime opakovat, ze? Len Igor mal problem s celkovym konceptom ako takym "Ešte stále pokladám Tvoju myšlienku za úplne debilnú. Len Ťa teraz chcem presvedčiť Tvojimi vlastnými argumentami" Takze tak.
)
81-71
Vsetci hovoria ako metro netreba, ze by sa neuzivilo a tak, tak vychadzajme z elektrickarskeho predpokladu, ktory tu ma hojné zastúpenie, ze elektricka pre Bratislavu staci. Potom nevidim najmensi problem v tom, aby sa niekde na okraji vybudoval terminal pre danu oblast na podobu napriklad pražského Černého Mostu alebo budovaného terminálu Radlická. Prečo to asi takto v Prahe riešia? Prečo nenatiahnu regionalnu autobusovu dopravu az do centra?Prečo sa buduju prestupne terminaly na okrajoch mesta pri metre? (v pripade BA by to bol NDS v podobe električky).Odpoved je pomerne jodnoducha, nepretazovat uz aj tak pretazene centrum. Naviac v BA by to bolo o moznom zlepseni MHD v ramci uspory zo SAD-ky, MHD by bola vyuzitejsia, uz len ked sa kuknem ako prazdne elektricky mame dakde na Komisarkach alebo na Zlatych Pieskoch...aky problem?Ved vsetci tu svorne tvrdia, ze pri spravnej preferencii a dalsich upravach moze byt elektricka plnohodnotnou nahradou metra v bratislavskych pomeroch...
ASMN by som ak tak, tak ponechal pre ucely medzinarodnej dopravy,maximalne pre niekolko dialkovych liniek, podobne ako pražsky Florenc. Lokalne spoje od Modry, Chtelnice, Senca, Dunajskej Stredy a pod by som sustredil na terminaloch vybudovanych na konečnych NDS.