Reakcia na: 81-71 #63204:
akurat ze v prahe to myslim neriesili sposobom ako navrhuje tu kolega Sommelier, ze podme skratit SADky na okraj mesta a z penazi co sa tym ustria zacneme riesit zvysenie kapacit z okraja mesta v rezii DPB ale naopak, najprv vybudovali rozumnu dopravu na okraj a az potom tam ukoncili primestsku dopravu. A vzhladom na to ako pribuda "preferovanych" svetelnych krizovatiek na radialach a ako sa redukovali zbytocne zastavky (tusim sa nasli v celom meste "az" 4) tak to bohuzial nevidim v tomto meste velmi nadejne...
Sommelier
Nejedná sa ani o to, koľko korún získam - nezískam nič, len ich presuniem do rozpočtu MHD s tým, že túto dopravu bude DPB zabezpečovať.
Prestupné terminály by som nechal na zvážení - buď pre súkromného investora, ktorý ich bude následne prevádzkovať alebo financovanie z úveru a následným zvolením prevádzkovateľa.
Ako stimuláciu by som videl nejakú win - win kombináciu - stavbu administratívneho centra podmieniť spolufinancovaním terminálu (...podobne ako na Bajkalskej), prevádzku terminálu čiastočne hradiť z prenájmu prietorov pre obchody a služby, resp. platieb od súkromných dopravcov za jeho využívanie - vytvorenie samostatnej akciovky - Terminály a.s., prípadne Terminál Zlaté Piesky a.s.