Reakcia na: Sommelier #62860:
"1. z jednej firmy do druhej... ale medzi tými firmami je veľký rozdiel - čo sa perspektívy rozvoja vhodného sposobu dopravy týka."
- súkromná firma nemá čo rozvíjať. Moja predstava: Železničnú dopravnú cestu rozvíja štát/vúc/mesto(na území mesta v určitej miere). Električkové trate a trolejbusové drôty v meste rozvíja mesto. Najrôznejší súkromní dopravcovia si dnes kúpia vozy a zajtra začnú jazdiť po spomínanej infraštruktúre. Naozaj nechápem ako SAD brzdí rozvoj vhodných spôsobov dopravy.
"2. zobratím z IGK ? Keď aj tam je to pekne podvýživené ?"
- zmenou myslenia aby som upresnil. Aby sa pochopilo, že je výhodnejšie dať 20 melónov VHD ako postaviť parkovisko za dvadsaťmelónov pre pár aút na sídlisku. IGK je ako rakovina. Čím väčšiu cestu postavíš, tým väčiu zápchu vytvoríš, IGK bude "podvýživená" furt.
"3. a vieš koľko to bude v tvojom nenormálnom svete stáť ? Zaplatíš za lístok 40 Sk ?"
- to nechápem, chcem normálne objednávať dopravu vo verejnom záujme za peniaze z VÚC. Akých 40 korún? Ja nechcem trhové ceny za dopravy, čo mi to cpeš do huby? V tej pasáži som trochu offtopic narážal, že je treba zmenu zmýšľania - dnes sa zotrvačnťou poskytujú "dotácie" súčasným SADkám. Proste aby sa viac vytvoril boj medzi dopravcami o zmluvy na regiobusy, tak ako to záčína byť v ČR.
4. "uvažujem odkiaľ na to zobrať peniaze"
- ...a všetci ti zúfalo vysvetľujú, že sa mýliš, keď si myslíš, že si ich našiel. ?
S499.1023
1) Prečo lepšia Š 120 LPG ako Fóbia? Je prudko ekologická a hlavne bezpečná?
2) Nerieš cenu litríka benzínu. Keď stál benzín 2,- Kčs a šiel na 4,- Kčs, ľudia ručali. Keď stál 4,- Kčs a šiel na 8,- Kčs, ľudia ručali. Stále ručali ale autami jazdi%t neprestali. Ani neprestanú. To ber ako dogmu, tak to je a nič na tom nezmeníš.
3) Š 120 vydrží dennú premávku Hamuliakovo - Bratislava centrum ešte veľmi dlho a keď sa rozpadne, presadne sa do plesnivého Favorita, potom do plesnivej Felici, plesnivej Fóbie a tak ďalej.
4) To s tými autami a motiváciou tak proste NIE JE a Ty to nechápeš a len si kolom dokola omieľaš tie svoje bludy. Tie domácnosti proste tie autá majú a ich motivácia IAD/VHD rozhodne NIE JE o tom, či na to majú.
5) K tej Tvojej koncovej poznámke - milý chlapče, to vôbec nerieš. To nie je v popie Tvojej práce, či a kde prestupujú na MHD. Oni vedia čio robia a Ty ich nemáš čo vyháňať. Ponúkni im alternatívu a ak bude dobrá, oni budú na tú MHD presadať a kapitalistická SAD-ka potom sama ukončí svoje prímestské spoje na Cintoríne Ružinov.