Reakcia na: Sommelier #62857:
nemam, do centra sa viem dostat zvycajne po trasach existujucich radial a koridor ktory bol ponechavany po stranach radialy kadial teraz chodia trolejbusy a kde by sa v buducnosti dala trasovat kolajova doprava bol za poslednych 10 rokov sikovne zastavany kadeakymi potrebnymi stavbami ako BBC (ak neveris, prejdi sa popri tej radiale v celej jej dlzke a pozri si to); pokial chces tu trat tahat dakam do paze (nove mesto) je to vcelku nezaujimave na vystavbu kapacitnej dopravy (aj ked napriklad taky polus je odtial blizko 
v podstate ano, jednalo by sa mi o prekopanie sucasnych tras 510 a 512 s tym ze 510 by ostala obsluha oblasti ktore nie su pod trolejom a 512 by dostala trolejovu formu (a s doplnenim zopar trolejov a vyhybiek pri SAVke by sa z toho dala spravit velmi zaujimava linka, este zaujimavejsia ako sucasna 512 a verim ze ta linka by bola schopna si na seba zarobit (za predpokladu pravidelnych kontrol revizormi a nie cestovanim 2/3 substratu na cierno

Re #62861 Sommelier: ten planik sa tu uz dakedy myslim rozoberal, vrelo odporucam trasu si preslapat po vlastnych a trocha kritickym okom sa pozriet na to co je naozaj realizovatelne a co nie
(poznamocka na zaver: vacsina tych elektrickovych tras co tu bola v minulosti navrhovana a bol som neakym sposobom pri tom bola predtym nez to bolo kdesi na papier nakreslene a navrhovane preslapana po vlastnych aby bolo mozne mat aspon aky-taky prehlad o miestnej situacii)
okrem toho, co riesi trat zaustena v smere do petrzalky ? kam sa s nou rozumne z UNS dostanem ?
Sommelier
dajme tomu, že dpb z jedného milióna neefektívne utratí 20 % - to je 200 tisíc, z čoho vyplýva, že keď dostane 5 miliónov navyše, neefektívne utratí približne podobných 20 % - z čoho vyplýva, že efektívne bude využitých 4 mil.
Neviem ako inak Ti odstrániť z hlavy tvoju nezmyselnú až detinskú narážku.
Ten výhľad 4 P+R je tak na 5 - 15 rokov.
Na začiatok Ti predostriem predchádzajúce otázky...
Neodškriepiteľný fakt: Drastické riešenie možno spôsobí malý nárast IGK, ale z perspektívneho hľadiska pri neriešení dopravy bude nárast oveľa enormnejší.
Ja Vám položím inú otázku. Ako (ale seriózne) chcete financovat výstavbu systémov, ktoré majú spĺňať všetky pozitívne atribúty HD ?
Podotázka - To si myslíte, že sa to bude dať bez siahnutia na dotácie a tržby SAD ?
A ešte jedna púre Teba - kedy si myslíš, že nastane tá správna nesučasná situácia ? Nikdy ?