No, dlhotrvajúcu predošlú debatu o vyrazení tých sadkárskych biznismanov z ASMN rozvíjať nechcem, ale nenájde sa mnoho rozumných dôvodov, prečo by DPB nemal prevziať výkony SAD z periférií do mesta.
Na začiatok stačí spoločná tarifa (SADky, ZSSK, DPB a trebars aj SKY) a ten, kto bude nakupovať vozidlá nebudú SADky, ale DPB.
To si myslíte, že prerozdeľovanie dotácii podľa počtu obyvateľov je správne ?
A je správne rozdeľovať podľa výkonu ?
Na začiatok stačí spoločná tarifa (SADky, ZSSK, DPB a trebars aj SKY) a ten, kto bude nakupovať vozidlá nebudú SADky, ale DPB.
To si myslíte, že prerozdeľovanie dotácii podľa počtu obyvateľov je správne ?
A je správne rozdeľovať podľa výkonu ?
eripmav
S tou hustotou som sa pomylil a hned som sa aj opravil, ked to nechapes ?
Hovorim o mestach aj o VUC, hovorim o oboch, lebo vsetko spolu suvisi...
No a k tym tvojim prikladom - je mi jasne, ze male dediny maju vacsie naklady na dopravu na obyvatela - a preto maju dostat viac? to je decentralizacia? Nie, to je centralizovane prerozdelovanie a nie decentralizacia. Ja nehovorim ze na dopravu nepotrebuju viac, ale ze ak aj viac dostanu, tak to je centralne prerozdelovanie, diskriminacia a nie decentralizacia.