No, dlhotrvajúcu predošlú debatu o vyrazení tých sadkárskych biznismanov z ASMN rozvíjať nechcem, ale nenájde sa mnoho rozumných dôvodov, prečo by DPB nemal prevziať výkony SAD z periférií do mesta.
Na začiatok stačí spoločná tarifa (SADky, ZSSK, DPB a trebars aj SKY) a ten, kto bude nakupovať vozidlá nebudú SADky, ale DPB.
To si myslíte, že prerozdeľovanie dotácii podľa počtu obyvateľov je správne ?
A je správne rozdeľovať podľa výkonu ?
Na začiatok stačí spoločná tarifa (SADky, ZSSK, DPB a trebars aj SKY) a ten, kto bude nakupovať vozidlá nebudú SADky, ale DPB.
To si myslíte, že prerozdeľovanie dotácii podľa počtu obyvateľov je správne ?
A je správne rozdeľovať podľa výkonu ?
eripmav
Este mi vysvetli tie tvoje rozdiely medzi "celostatnou", "primestskou" a "mestskou" dopravou, lebo ja to velmi nechapem. Je az taky rozdiel ked osoba ide zo Stupavy do Bratislavy do prace SAD, alebo ked zo Zahroskej Bystrice do prace pouzitim DPB, alebo ked z Malaciek do prace pouzitil ZSSK??? Podla mna to ziaden rozdiel nie je!!! Jediny rozdiel je ten umely - ze prveho dotuje VUC, druheho jeho obec a tretieho dokonca stat!!! - no jednoducho genialny system, ako sa da ocakavat od sudruha Miklosa. A cele to delenie je umele a nezmyselne, a prave to sposobuje tieto deformacie v dotovani dopravy - kazda obec ma dostat rovnako a ma sa rozhodnut ako zabezpeci dopravu svojim obyvatelom.