Reakcia na: Spectre #62066:
Čo tu čítam tú poobednú diskusiu, tak toto je jediný rozumný príspevok.Re #62073 hoppusmark: Albus Bratislava zabezpečuje tými autobusmi dopravu na diaľkovej linke BA - ZA a čiastočne aj dopravu zamestnancov do Volkswagenu. V budúcnosti sa plánujú rozširovať svoje aktivity najmä na diaľkových linkách.
Čo sa týka prevádzkovania autobusovej trakcie MHD v BA, tak jediný problém je nedostatočné financovanie na pravidelnú obnovu vozového parku. Inak by už dávno po Petržalke zabezpečoval MHD Connex.
Re #62087 hoppusmark: Ja by som tam nechal to logo výrobcu (patrilo by sa ho tam mať) a tie modré nálepky. Ale ako vieme, po zadelení vodičom nejaké nálepky (aj určite aj kadečo iné) pribudnú.
Re #62092 hoppusmark: Však cez Nový most môžu aj na pomocný diesel agregát. Po pár dňoch na linke na Dlhé diely vodiči rýchlo získajú prax v nahadzovaní palíc. ?
A poznámočka nakoniec. Prevádzka CNG vozu podľa doterajších skúseností (zatiaľ len s vysokopodlažnými vozmi) vychádza o cca 5 Sk/km lacnejšia. Ročne tak úspora môže dosiahnuť cca 350000 Sk. Počas 10 ročnej prevádzky sa tak vrátia vyššie vstupné náklady, niečo sa ešte aj ušetrí a hlavne trošku sa tým pomôže aj tak dosť namáhanému životnému prostrediu.
Generálkovanie starých šrotov na CNG by som bral v danom čase ako východisko z núdze a dnes by som sa už radšej orientoval na nákup nových nízkopodlažných vozov a pri GO by doplynofikoval už len B 741tky.
Papyr
na Solarise: http://www.imhd.sk/po/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=solaris_urbino_12&no=13&id=27302aeef3f121f8f4f321
na Citelise: http://www.imhd.sk/po/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=karosa_citelis_18m&no=6&id=27302aeef1f021f9f5f321