Votrelec: Velmi sa Vam ospravedlnujem, ale bola to len reakcia na to, ze ste vycitali veci, ktore boli v tych projektoch uz riesenie. Ale uznavam, ze Vase prehliadnutie bolo urcite len nahodne a moja reakcia neadekvatna. Ad automaticke metro: Pokial viem, stale je nutne mat tam cloveka, co to bude dohladovat. Ad stlpy: Ja som tiez proti podzemke a nemalo byt to byt ani metro. 
Andrej #6116: Nikto nie je dokonaly.
Ale ked su oba navrhy priblizne rovnake, iba jeden z nich lacnejsi, presadzovat ten druhy je hlupost. #6117: Hmm a kto s tym zacal? (Uz zasa rypem, ach jaj...)
Pilus #6122: I ked som zastancom normalneho rozchodu, s tymto prispevkom nesuhlasim. Su proste zle trate (BA, KE) a dobre trate (Brno). Kvalita nezavisi od rozchodu. Skuste sa pozriet niekde na zapade (Linz ci kde je to 900mm), urcite su tam aj kvalitne trate na uzkom rozchode. Myslim, ze skor je to otazka ceny a toho, ze na jednom telese dokazu jazdit rozne dopravne prostriedky. (I ked to druhe je trosku otazne.)
Si #6131: Prejazdove rychlosti su pri 1000mm prave vyssie ako u 1435mm. Predpokladam, ze to bol len preklep.

Andrej #6116: Nikto nie je dokonaly.

Pilus #6122: I ked som zastancom normalneho rozchodu, s tymto prispevkom nesuhlasim. Su proste zle trate (BA, KE) a dobre trate (Brno). Kvalita nezavisi od rozchodu. Skuste sa pozriet niekde na zapade (Linz ci kde je to 900mm), urcite su tam aj kvalitne trate na uzkom rozchode. Myslim, ze skor je to otazka ceny a toho, ze na jednom telese dokazu jazdit rozne dopravne prostriedky. (I ked to druhe je trosku otazne.)
Si #6131: Prejazdove rychlosti su pri 1000mm prave vyssie ako u 1435mm. Predpokladam, ze to bol len preklep.

Andrej (Anndy008)
Nikdy ziadne riesenie nebude mat iba vyhody - vzdy budu nevyhody. A si myslim, ze tie nevyhody z podzemia, co popisuje SI (mozno aj niektori ostatni - uz stracam prehlad) su zanedbatelne voci vyhodam.