Reakcia na: Martin Fundárek #61118:
Práve tou sadkou by sa do mesta dostať nemali. Tebe nepripadá hlúpe, že namiesto jednej elektrièky ide 5 autobusov tým istým smerom ? A to aký je podiel dôležité nie je.
Ten chodník ešte ako tak niekde vyšlapaný máš - socialistickým plánovaním, len nemáš cestujúcich, ktorých zanechávaš SAD.
Èo je NDS ? Èo tým chceš nazvať a kedy ? NDS v bratislave existuje aj dnes a treba uznať, že je trochu rozhádaný. Ako chceš NDS odmerať ? Èo dosiahneš rekonštrukciou radiál ? Ostrovèeky väèšie nebudú a tým ani zásadné zrýchlenie ani zlepšenie. Kde sa hovorí o rozvoji a stavbe nových tratí ? To ti ako staèí ? Rekonštrukcia a pod zem ? To pod zem je na existujúcich tratiach namiesto stavby nových vyhadzovanie paòazí na nesprávnu vec. Aj tak sa mesto musí obísť a to aspoò dva krát.
Takže keï je niekto na nieèo zvyknutý, nech to tak má ? Perfekt. To radšej ani nekomentujem.
Tvoj Šamorín pri letisku je úplný kameòák. Ty si vážne myslíš, že Dúbravèice - Raèa a Petržalka - letisko je NDS ? So sprostosťou a na veèné èasy ? A vieš, že sa toho nedožiješ ?
Autobus prejde z Gagarinovej na dia¾nicu, aby sa dostal na letisko a odtia¾ do mesta ?
Ty si sa niekedy pozrel na mapu Bratislavy ? Ja ti ako Biskupièan na tvoju vetvu z Ružinova kašlem, pretože je to total trash riešenie. Dolné hony sú najlepšie napojite¾né od prístavnej a odboèkou z trate na cintoríne Ružinov. - pošlem Ti nákres.
Motivácie použivania a nepoužívania áut je téma nikam a s nièím nesúvisí, najmä ked to situáciu neovplyvní. Rozvoj automobilizmu bude závislý od viacerých faktorov, kde zmeny v prímestskej a mestskej doprave budú predstavovať malé percento.
Prvým nedostatkom benzínu na ÈS dostanú ¾udí späť do atómových krytov, v prípade iných miest do staníc metra, takže toho sa neobávam. ?
Aký prestup je na ťarchu ? Každý. A èo keï už teraz prestupuje 80 % autobusu SAD ? A predåžiť niekomu na pár rokov jazdný èas o 5 minút za cenu nových vozov, zlepšenia ŽP, od¾ahèenia dopravy a vytvorenia potreby urýchlenej stavby nových elektrièkových tratí ja pod¾a teba do neba volajúca hlúposť. Ak bude do r. 2015 zapoèatá druhá fáza tvojho NDS, budem Vám aj kolegom gratolovať. Dovtedy má karosa vysoké mýto vystarané a pokoj v duši.
Sommelier
- časť Landererova a skrz na Svatoplukova - Záhradnícka
Od križovatky s Košickou pozdåž ulice Mlynské Nivy - napojenie na EXISTUJÚCU železnicu a pokraèovanie po Gagarinovej - bude treba zrovnať so zemou ten neprenajate¾ný autosalón.
Ja sa ešte vrátim k tej odboèke konèiacej na Tuèkovej - je skrátka geniálna. O jej využití si môžeš spraviť predstavu aj keï sa na to pozrieš cez satelit na maps.google.com.
Druhá možnosť poèíta s napojením trate vedúcej cez prístav na mestský okruh.
Jediné, èo mi robí vrásky je most cez malý dunaj, ktorý sa bude možno stavať len jeden.
1. Dolné hony sú teda napojiteľné jednak od Gagarinovej - problémový úsek je podjazd dialnice, dá sa le riešiť obídením mierovej. K Cintorínu by elektrièky vošli po trase 2O8. Následné premostenie ale nevidím ako šťastné. Totiž trasa z tejto strany je dosť krkolomá a preto by som ju nestaval, najma ked kopíruje trolejbusové linky.
Cintorín Ružinov ako taký by som napojil z obchvatovej trate ŽSR - novou odboèkou a napojil by som ju na trať na Tučkovej, či prístavnej.
2. Dolné Hony sú napojitelné od Slovnaftu a tam je miesta a riešení neúrekom. Len vďaka debilnosti MČ Podunajské biskupice sa bude musieť trať zobrať skrz záhrady, pretože zastavali koridor na Kazanskej. Dementi