Nemá zvás niekto parametre na Novoplan z Lučenca.Lebo na ich stránke sú len fotky ale žiadne rozmery, výkon, atď.
A k tomu elina verzus metro.V budapesti je metro a aj podzemná dráha a aj eliny.Ja som to nevidel len som otom počul.Podzemka je na úrovni -2 metro hlbšie. Nešlo by to takto vyriešiť aj keď ževraj keď prejde podzemka, tak vám šálky padajú zo stola :-))) :-)))
A k tomu elina verzus metro.V budapesti je metro a aj podzemná dráha a aj eliny.Ja som to nevidel len som otom počul.Podzemka je na úrovni -2 metro hlbšie. Nešlo by to takto vyriešiť aj keď ževraj keď prejde podzemka, tak vám šálky padajú zo stola :-))) :-)))
Pozi
Myslim, ze potrebujeme nosny a doplnkovy system dopravy. Niektori hladaju kompromis #5995), co ale nie je spravna cesta. To proste fungovat nemoze, aby elektricka na jednej trati splnala obe funkcie. Je to nesystemove riesenie, ktoreho jedina vyhoda je cena a vyuzitie dnesnych trati, ide len o doplnenie dnesnych elektrickovych trati s malo zmenami. Nic to neriesi.
Musime si uvedomit, ze ak chceme nieco vyriesit, tak to bez penazi nepojde. A bude nato treba vela penazi, ktore musime najst.
Celkom sa mi pozdava koncepcia schnellbahn, potom ale uplne zrusme dnesne elektricky a prerobme ich totalne na nieco rychle, co nebude ani raz krizovat cestu (napr. v ako karlovke medzi kazdou zastavkou) a v meste by to muselo ist nutne pod zem. To uz ale financne bude asi porovnatelne s metrom, takze neviem... Doplnkove by boli busy, trolejbusy a popripadne napr. v meste dnesne elektricky (suchtave pomale, tak ako ich pozname :- v meste by to nevadilo), ktore by neboli s shnellbahnom kompatibilne, resp. mali by nezavisle trate, kedze kazda ma ine naroky na pocet zastavok, kvalitu trate a rychlost.
Este sa spytam laicky: Preco sa system VAL zavrhol a preco je to samozrejme?