Pozi: este vzdy to nebude financne porovnatelne s metrom, lebo to metro naozaj planuju tak, ze zrusia elektricku, pod jej tratou vyhlbia jamu, postavia metro, zahrabu a postavia nazad elektricku. Okrem toho, na radialach mimo centra nemusis ist pod zem aby si dosiahol bezkolizny rychly system a taky zmiesany system sa da napriklad robit aj tak, ze mam elektrickove trate v centre aj na povrchu aj v podzemi, pred vstupom trate do centra je vyhybka a vjazd do podzemia a mam urcite mnozstvo liniek ktore sa mi motaju po centre pomaly a dalsiu cast liniek ktore centrum preletia rychlo cez podzemie. Na radialach rychlodraznost povazujem za samozrejmost a treba k tomu este priratat neaku doplnkovu dopravu ako sa tu uz spominalo :-)) Neviem preco ale mam inac z Teba a aj z Andy008ho dojem ako keby boli na vyplatnej listine Ing. Kovalcika :-))
S tou cenou si to tiez dufam myslel na metro, lebo neviem si predstavit, ako moze byt t-bus vyrazne drahsi ako tramvaj. Co sa tyka krizovani, je to opodstatnena vytka, ale myslim, ze pri kvalitnych krizovatkach tie palice moc casto padat nebudu...
- nejako nerozumiem - trolejbus sa tam snad zmesti skor ako elina ne? (sice neviem vobec na co ale aj tak :D)
)
d3k0