deko - no ja pevne verim ze autori to s revitalizaviuo SNPcka nemyslia uplne vazne...Ale podzemne parkoviska mi az tak nevadia...hlavne ak nie su u uplnom centre centra
Carlton je na okraji centra
Co j horsie (vid clanok) ze BA chce robit viac parkovacich boxov na uliciach...
Ale mesto bez aut by mohlo byt fakt zaujimave...a este si domysli byciklove taxiky
popripade Viedenske koce s konikmi + obcas nejake to hovno na kamennej podlahe, ale to patri k mestu ;-)OKI, ja idem tiez spat...
Carlton je na okraji centra
Co j horsie (vid clanok) ze BA chce robit viac parkovacich boxov na uliciach...Ale mesto bez aut by mohlo byt fakt zaujimave...a este si domysli byciklove taxiky
popripade Viedenske koce s konikmi + obcas nejake to hovno na kamennej podlahe, ale to patri k mestu ;-)OKI, ja idem tiez spat...
- aspon v centre, lebo tam je vzdy zapcha.
- budes mat prilezitost ho spravit ty (ak sa ti nahodou bude chciet)
d3k0
Metro: 1. zrusi sa elektricka, zavedie sa nahradna autobusova doprava. 2. na mieste elektrickovej trate sa vykope jama, 3. postavi sa metro, 4. zakope sa jama, 5. opat sa postavi elektricka.
Elektricka: 1. terajsia trat sa zrekonstruuje na rychlodraznu a prestavaju sa zastavky.
Myslim, ze je jasne, co je lacnejsie, aj ked sa asi o5 zacnes pytat, preco nie je "rychla" trat a "pomala" trat. Ja si myslim, ze postaci kompromis medzi oboma typmi.