No neviem si predstaviť, ako by to fungovalo. Pretože ak bicykle zamkneš musel by vodič zakaždým vystupovať a odomykať. A ak ich nezabezpečíš, môže sa stať, že si ich ktokoľvek počas stánia A-busu na semafóre odcudzí ?
tak si zrataj kolko by sa asi v takom buse odviezlo cestujucich a kolko by za to zaplatili, potom si zrataj co stoji prevadzka takeho busu na neakej linke a nasledne sa zamysli odkial vykuchas ten rozdiel medzi tym co ti zaplatia a tym co to stoji...
PS: prevadzku tych liniek co behaju po meste si objednava mesto a za ich prevadzku plati az na niektore vynimky, ktore si objednavaju vacsie firmy (volkswagen) a tiez si za to platia
Ja viem že je to už otrepané, ale akosi to ešte stále niektorí nepochopili, že v DPB to je nasledovne:
Nikdy sa to tak nerobilo, to sa nedá, cestujúci by to zneužili, my tu máme iné problémy, aj tak by to bolo celé na h..., ešte nič nedošlo a pod.
Rad by som sa spytal, ze ci vobec niekoho nenapadlo (napr. DPB) vytvorit novu trasu MHD z jedneho konca mesta na druhy k cyklistickym cestam? Plus k tomu aj autobusy ktore by tie bycikle mohli odviezt ? Poznam vela ludi, ktory by takuto moznost privitali.... Inak by kludne stacilo dat na linku 28 taketo vopred spominane autobusy. Dalo by sa to ?
http://www.benzin.sk/index.php -mala by sa zapnúť stránka s autom na vzduch ak nie treba to pohladať! Je to veľmi dobrí nápad keby boli na také motory aj na autobusy. No keby boli také autobusy v Bratislave by nejazdili. Tá firma už ide vyrábať také autá!! ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SKODA-Sanos