Reakcia na: SKODA-Sanos #59528:
Ja viem že je to už otrepané, ale akosi to ešte stále niektorí nepochopili, že v DPB to je nasledovne:
Nikdy sa to tak nerobilo, to sa nedá, cestujúci by to zneužili, my tu máme iné problémy, aj tak by to bolo celé na h..., ešte nič nedošlo a pod.
Beus
Dost vela ich je vratnych, cize s jazykmi, ktore su viazane na prestavnik nie pevne, ale silnou pruzinou, takze ked ju voz reze (teda vchadza na nu zo smeru, do ktoreho nie je prehodena), tak len zapruzi, ale prestavnik zostane v povodnej polohe, takze po prejdeni kazdej napravy sa jazyky vratia nazad.
Potom su take, ako ty hovoris, rozrezavacie, ktore maju jazyky pevne viazane na prestavnik, a v prestavniku pruzinu, ktora ho vzdy drzi v tej polohe, v ktorej prave je. Cize po rozrezani zostane prehodeny tam, odkial prisiel voz.
A nakoniec mame este aj volne, ktore po rozrezani zvycajne zostanu v medzipolohe, pretoze pruzinu nemaju, a prechadzajuci voz zvacsa nedotlaci jazyky uplne dokonale. Taketo treba vzdy pred jazdou proti hrotu este dotlacit, a samotna jazda proti hrotu cez ne je relativne riskantna, najma do odbocky.
V kazdom pripade, nech je to akykolvek typ vyhybky, vodic sa na nu nikdy spoliehat nesmie, a vzdy by si jej postavenie mal pred jazdou proti hrotu minimalne skontrolovat