Plne sa stotoznujem s nazorom Andreja. Stale vsak nepocujem od zastancou elektriciek argumenty, ako riesit problem, ktory som ja aj Andrej spomenuli #5950, #5911). Takze cakam argumenty.
Naozaj nemoze fungovat aby elektricky plnili na jednej trati aj funkciu rychlej, malozastavkovej, medzimestskocastovej dopravy a aj funkciu dnesnych elektriciek stojacich na kazdom polkilometri. Ono totiz potrebujeme obidva typy dopravy. A integrovat ich do jednej je nerealne, neefektivne a neverim, ze by to fungovalo.
Naozaj nemoze fungovat aby elektricky plnili na jednej trati aj funkciu rychlej, malozastavkovej, medzimestskocastovej dopravy a aj funkciu dnesnych elektriciek stojacich na kazdom polkilometri. Ono totiz potrebujeme obidva typy dopravy. A integrovat ich do jednej je nerealne, neefektivne a neverim, ze by to fungovalo.
d3k0
"relativne rychlo a lacno stavat metro" - mozno pre Spanielov... Chod sa postavit pred Slovac a povedz im "OK, tak teraz vam vezmeme 15x40 milionov USD (pozn.: co kilometer, to 40 mil. $) a ideme stavat metro pre Bratislavu". Ako by sa asi narod tvaril? Alebo povedz Blavakom "Sorry, nemame teraz peniaze, metro zacneme stavat v roku 2075, ked konecne budu. Ine riesenia totiz nie su dlhodobo perspektivne."
BTW, vcera sme nasli podporu aj na miestach, kde sme si mysleli, ze ziadna nie je. Mal si byt na vcerajsej diskusii o metre a pocut argumenty jednej aj druhej strany. Ja som tam sice nebol, ale aspon sprostredkovane viem, co sa tam dialo. A nedopadlo to dobre pre metro...