Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
K tej zeleznici mi neda este jednu poznamku. Rata sa pri projekte Digital parky s jej vyustenim? Lebo podla nacrtkov a vizualizacii ani moc nie. Akosi sa mi tam uz dalsie dve kolaje nezmestia.
Reakcia na: 81-71 #59421:
No maju napr v tom zmysle, ze skôr zastavi na spoločnej zastávke s MHD (na hrane) SADista, ako železnica ☺ A keby som si spočítal, že koľko spoločných úsekov dopravných ciest využívajú MHD a SADisti a koľko MHD a železnica...A aj používaným typom vozidiel sú SADisti bližšie k MHD ako železnica k MHD. (Povedzme, čo do kapacity, pokiaľ zrivna nepočítam 1x810, alebo herkules + 1 cityšuter)
81-71, si: Myslel som to tak, že autobusová u nás je skôr regionálna a železničná skôr diaľková a teda regionálna má bližšie k mestskej. S BID som nijak neuvažoval.
Reakcia na: Andy #59414:
Ako napísal aj "si", vobec nechapem ako si to myslel, lebo SAD-isti urcite nemaju blizsie k MHD ako železnice.
Reakcia na: fobust #59409:
V rannej špičke tam ide údajne pevný cylkus; a to je , podľa slov Ing V. Mikuša, aj pre električku takto lepšie... ? Ináč tam preferencia funguje asi na 85% (zatiaľ to lepšie nejde), čiže vdy si môžeš povedať, že vidíš tých 15 %...
Ale v globále je odkaz zainteresovaných ľudí na "preferencií" električiek asi taký, že o preferencií električiek na cestných svetelných signalizáciách kraloveskej radiály sa môžeme baviť až od 2. 9. , kedy budú všetky, aj dnes plánované križovatky už hotové, z toho v úseku Riegeleho - Molecova prepojené koordinačným káblom. ? ? ?
Reakcia na: si #59418:
Myslel som to úplne inak, ale nechce sa mi o takých blbostiach zas hádať, kašlime na to..
Reakcia na: Andy #59414:
a na to si kde prisiel... vo vlaku cestuje vacsia hromada ludi, takze je to viac hromadna doprava a aj co sa tyka jej integracie do BID je to o dost lepsie ako so SADistami... (vsetky zeleznicne trasy na uzemi BA vs. jeden smer SADistov)
Reakcia na: luky #59416:
a este som zabudol 41 a 56. ?
Reakcia na: palec #59412:
23, 28, 29, 30, 32, 33, 38, 43, 51, 52, 54, 55, 58, 66, 79, 80, 99, 503, 511, 513, 518.
Reakcia na: 81-71 #59410:
Však SAD s MHD súvisí viac ako železnica..
Mohly by ste mi napisat ake linky jazdia s 3. koloni. Dakujem
Reakcia na: fobust #59409:
minule som siel s Beusom smerom do KV a na predvesti za zastavkou svietili zelene gule, no uz hodny kus pred prejazdom krizovatky svietili na krizovatke cervene gule, cize uz ani len toto nefunguje...
Reakcia na: slovanista21 #59406:
No, takze asi takto. To, ze sa tu pise o zeleznici este nieje az take zle, ved ide predsa o dopravu. Pokial si spominam, dost sa tu pisalo aj o SADistoch a neviem o com vsetkom co mozno ani s dopravou nesuvisi, staci polistovat. A inak to co sa tu riesi ohladom zeleznice moze v istom pripade vysostne suvisiet aj s bratislavskou MHD ci sa ti to paci alebo nie.
Ohľadom preferencie na Botanickej:
Tento týždeň chodím z DNV cez Devín do práce autom. V utorok musela každým smerom zastaviť električka pri botanickej, druhá pribzdila tak, že skoro zastavila za to smerujúcou do mesta. Takže ŽIADNA preferencia. Dnes tam zasa musela tramvaj zastaviť. A to som tade išiel len päť krát a dva krát som videl ako tramvaje MUSIA zastaviť. Zaiste to nebude ojedinelé.
Vo vestniku je ako vitaz prestavby Karos B 732 uvedena firma Autostarko so sumou 8,5 mil.
Reakcia na: tomas1 #59397:
Konkurencia snad bude len v tom nazve Pendolino a ze ludia to budu chciet vyskusat. Inak tych 20 min. na trase Bratislava - praha je zanedbatelnych.



Prosim vas, kto vymyslel, ze Solarisy pojdu na L98. Vozi sa stym niekto z DPB v spicke alebo je to zase len nejaky vyplod od stola: Ved to malo ist na L96 na posielnenia kapacity a linky kde nestacia sola. Cely ten tender bola chyba. Ked uz davali sutaz na trojnapravove vozidla, nemali urcovat dlzku. Mali nehat na vyrobcov ako sa popasuju s cenou. Mozno by nakoniec za tu sumu skutocne bol aj 18m voz.
Takze:
Chodim sem citat veci okolo MHD a ucit sa nove veci okolo nej...A UZ MA NEBAVI CITAT STALE O ZELEZNICI na kazdej strane ktoru citam je minimalne polovica o zeleznicach UZ PRESTANTE...Myslim ze k tomuto nazoru sa priklonia viaceri...

DALEJ co sa tyka PREFERENCIE na Botanickej: Osobne som bol merat preferenciiu v Dubravke a KV a tak viem ze preferencia tam funguje na zaklade urciteho casoveho useku a to: napr. Auta maju 1min. na prechod a elektricky 30sec... Presne som to tam vypocital ,no uz si to nepamatam ... A tak moj nazor je ze preferencia nefunguje na zaklade prechodu vozidla nad "sluckou" ale na zaklade prednastaveneho casoveho useku...Toto ste si uz urcite vsimli...Ze tramka neraz stoji pred krizovatkou a caka na "gule"....
Tot vsio...
Reakcia na: citelis #59301:
Zober si ze na Karosach niektorych je dole pred zadnymi dverami pas ktory namiesto toho aby ho dali dozadu az ide hhore do nenavratna...To je moj velky problem...

Re #59320 citelis: Ja aj ked sa velmi zaujimam o MHD zatial ma el.trat do pretrzky vobec nezaujima...Vsetkych to trapi a mozno zadna trat nebude...A co sa tyka filialky bolo tu uz povedabne nech s tym prestanu lebo s mhd to nema nic spolocne.--

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.