V rannej špičke tam ide údajne pevný cylkus; a to je , podľa slov Ing V. Mikuša, aj pre električku takto lepšie... ? Ináč tam preferencia funguje asi na 85% (zatiaľ to lepšie nejde), čiže vdy si môžeš povedať, že vidíš tých 15 %...
Ale v globále je odkaz zainteresovaných ľudí na "preferencií" električiek asi taký, že o preferencií električiek na cestných svetelných signalizáciách kraloveskej radiály sa môžeme baviť až od 2. 9. , kedy budú všetky, aj dnes plánované križovatky už hotové, z toho v úseku Riegeleho - Molecova prepojené koordinačným káblom. ? ? ?
a na to si kde prisiel... vo vlaku cestuje vacsia hromada ludi, takze je to viac hromadna doprava a aj co sa tyka jej integracie do BID je to o dost lepsie ako so SADistami... (vsetky zeleznicne trasy na uzemi BA vs. jeden smer SADistov)
minule som siel s Beusom smerom do KV a na predvesti za zastavkou svietili zelene gule, no uz hodny kus pred prejazdom krizovatky svietili na krizovatke cervene gule, cize uz ani len toto nefunguje...
No, takze asi takto. To, ze sa tu pise o zeleznici este nieje az take zle, ved ide predsa o dopravu. Pokial si spominam, dost sa tu pisalo aj o SADistoch a neviem o com vsetkom co mozno ani s dopravou nesuvisi, staci polistovat. A inak to co sa tu riesi ohladom zeleznice moze v istom pripade vysostne suvisiet aj s bratislavskou MHD ci sa ti to paci alebo nie.
Ohľadom preferencie na Botanickej:
Tento týždeň chodím z DNV cez Devín do práce autom. V utorok musela každým smerom zastaviť električka pri botanickej, druhá pribzdila tak, že skoro zastavila za to smerujúcou do mesta. Takže ŽIADNA preferencia. Dnes tam zasa musela tramvaj zastaviť. A to som tade išiel len päť krát a dva krát som videl ako tramvaje MUSIA zastaviť. Zaiste to nebude ojedinelé.
Konkurencia snad bude len v tom nazve Pendolino a ze ludia to budu chciet vyskusat. Inak tych 20 min. na trase Bratislava - praha je zanedbatelnych.
Prosim vas, kto vymyslel, ze Solarisy pojdu na L98. Vozi sa stym niekto z DPB v spicke alebo je to zase len nejaky vyplod od stola: Ved to malo ist na L96 na posielnenia kapacity a linky kde nestacia sola. Cely ten tender bola chyba. Ked uz davali sutaz na trojnapravove vozidla, nemali urcovat dlzku. Mali nehat na vyrobcov ako sa popasuju s cenou. Mozno by nakoniec za tu sumu skutocne bol aj 18m voz.
Takze:
Chodim sem citat veci okolo MHD a ucit sa nove veci okolo nej...A UZ MA NEBAVI CITAT STALE O ZELEZNICI na kazdej strane ktoru citam je minimalne polovica o zeleznicach UZ PRESTANTE...Myslim ze k tomuto nazoru sa priklonia viaceri...
DALEJ co sa tyka PREFERENCIE na Botanickej: Osobne som bol merat preferenciiu v Dubravke a KV a tak viem ze preferencia tam funguje na zaklade urciteho casoveho useku a to: napr. Auta maju 1min. na prechod a elektricky 30sec... Presne som to tam vypocital ,no uz si to nepamatam ... A tak moj nazor je ze preferencia nefunguje na zaklade prechodu vozidla nad "sluckou" ale na zaklade prednastaveneho casoveho useku...Toto ste si uz urcite vsimli...Ze tramka neraz stoji pred krizovatkou a caka na "gule"....
Tot vsio...
Zober si ze na Karosach niektorych je dole pred zadnymi dverami pas ktory namiesto toho aby ho dali dozadu az ide hhore do nenavratna...To je moj velky problem...
Re #59320 citelis: Ja aj ked sa velmi zaujimam o MHD zatial ma el.trat do pretrzky vobec nezaujima...Vsetkych to trapi a mozno zadna trat nebude...A co sa tyka filialky bolo tu uz povedabne nech s tym prestanu lebo s mhd to nema nic spolocne.--
To mas pravdu, ze to moze byt problem. Totiz nestaci mat tie miliardy co na to pojdu, podlozie pod Dunajom je na bratislavskom úseku diametrálne odlisne ako napríklad podlozie vo Viedni alebo v Budapesti. Da sa povedat, ze z celej dlzky toku Dunaja je v tomto ohlade podlozie v Bratislave najproblematickejsie. Uz pri razeni prieskumnych sacht pre metro este za socializmu, boli s tymto velke problemy. Na pokon aj prieskumna sachta pri novostavbe narodneho divadla je dodnes zatopena. Rozpraval som sa s jednym inzinierom, co tieto veci mal v tej dobe na starosti a hovoril, ze to bolo dost nebezpecne, ked razili tu sachtu, ani to vlastne nedokoncili, lebo tam boli obrovske priesaky. Dnes su uz zaiste na trhu nove technologie a tak, ale prirodny charakter sa nezmenil, takze bude to aj dnes asi dost narocne, ale urcite to dako poriesia. ?
ak stoji zvysenie rychlosti z 80kmh na 100 kmh skoro 100% navyse, tak to rentabilne nie je
tam je tych problemov viacej ale hlavne je priestor
ono tento tunel pod dunajom bude extremny problem. aj bez vacsich spekulacii to bude komplikovana stavba...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky