Reakcia na: N/A #58307:
peniaze su v AT problem, ale zrovna twin city sa nedostatok financii z EU tykat nebude.Neben dem Brennertunnel hat Brüssel für Österreich auch den Bahnausbau auf den Strecke München - Salzburg - Wien - Bratislava, Brünn - Wien und Prag - Linz - Wien - Budapest, die Autobahn zwischen Wien und Brünn sowie den Ausbau der Wasserstraße Donau zwischen Wien und Bratislava als prioritär eingestuft.
ber to tak ze hlavne brennertunel je odhadovany na naklady 2-3 miliardy euro. na twin city maju ist 2 miliardy euro. to su veci ktore uz rakusani maju pod palcom a ver tomu, ze kedze teraz predsedaju EU, tak si to uhlidaju.
rozumene to urobili, ze presunuli platby z polnohospodarstva na infrastrukturu.
Re #58308 SZKV: vsak s tym sa aj pocita
ze hauptbahnhof bude terajsi suedbahnhof. ohladne hl.stanice v BA, uz to pekne napisal engerau. ona v skutocnosti nevyhovuje uz asi 50 rokov. je len velka skoda, ze sa este za komancov nestihol postavit tunel pod karpatami, lebo teraz sa to uz urcite nepostavi.
a hlavne filialka bude napojena na vsetky trate, vid to video co som sem hodil, je tam nakres.
Martin Fundárek
A žiadny MÝTUS hlavnej stanice neexistuje - hlavná stanica je skutočnosť, žiadny mýtus. Netreba tam ťahať všetky vlaky - najmä niektoré regionálne vlaky od Trnavy a Galanty by mohli pokojne jazdiť na filiálku - ale keď už prestupný bod máme, treba ho zachovať a nie umelo likvidovať.