Reakcia na: R.A.T.P. #57694:
Si si vedomý toho, že systém v Stuttgarte vznikol postupným prebudovaním z električky, a to dokonca na metrovom rozchode, pričom aj ten súčasný systém nie je ničím iným, než plne segregovanou električkou, akurát miestami pod zemou a inde s vysokými perónmi? Ja by som inak v Bratislave tiež úplne najradšej videl niečo podobné...Re #57687 d3k0: Ak nebudem musieť byť v škole, prídem podporiť.
Bohužiaľ (z môjho pohľadu), magistrát sa stále drží myšlienky metra a tunelového podchodu Dunaja a aj súčasná rýchlodrážna električka je len prvou etapou k tomuto riešeniu ... hoci to tak vôbec nevyzerá. Podľa môjho názoru reálnejšie riešenie je električková rýchlodráha definitívne vedená cez Starý most (teda aj s priľahlými mimoúrovňovými križovatkami) a v centre pod zemou, v kombinácii so železničnou rýchlodráhou, trebárs aj so spojnicou Petržalka - Filiálka. ? ?
81-71
Re #57673 d3k0:
Vdaka za osvetlenie situacie. Tie zlte boli a su tak rozsirene, ze clovek aj prehliadne, ze tu volakedy boli aj modre v takomto atypickom uchytnom mieste a tvare. ?