Reply on: SZKV #57677:
Presny rok neviem (chcelo by to asi hodne skumania), ale domnievam sa, ze k zmene tabul doslo niekedy medzi rokmi 1981 a 1983 - vtedy sa toho menilo pomerne vela (cisla trolejbusov, evidencne cisla, boli zmenene trasy elektriciek v meste...)
Bohužiaľ (z môjho pohľadu), magistrát sa stále drží myšlienky metra a tunelového podchodu Dunaja a aj súčasná rýchlodrážna električka je len prvou etapou k tomuto riešeniu ... hoci to tak vôbec nevyzerá. Podľa môjho názoru reálnejšie riešenie je električková rýchlodráha definitívne vedená cez Starý most (teda aj s priľahlými mimoúrovňovými križovatkami) a v centre pod zemou, v kombinácii so železničnou rýchlodráhou, trebárs aj so spojnicou Petržalka - Filiálka. ? ?
81-71
Re #57673 d3k0:
Vdaka za osvetlenie situacie. Tie zlte boli a su tak rozsirene, ze clovek aj prehliadne, ze tu volakedy boli aj modre v takomto atypickom uchytnom mieste a tvare. ?