Reply on: aquila #57683:
Fakt, že križovatka s Bosákovou je navrhnutá ako úrovňová bol známy od začiatku, "nedopadlo to tak". Dočasné totiž nie je len napojenie na Šafárikovom nám., ale celý úsek Šafárikovo nám. - Bosákova (a ten ako dočasný teda nie je mimoúrovňový tam, kde to nie je bezpodmienečne nutné, napr. pri križovaní s diaľnicou). Úsek Bosákova - Janíkov dvor stále bol a je navrhnutý ako plne oddelený od ostatnej dopravy, na tom sa nič nemenilo
Bohužiaľ (z môjho pohľadu), magistrát sa stále drží myšlienky metra a tunelového podchodu Dunaja a aj súčasná rýchlodrážna električka je len prvou etapou k tomuto riešeniu ... hoci to tak vôbec nevyzerá. Podľa môjho názoru reálnejšie riešenie je električková rýchlodráha definitívne vedená cez Starý most (teda aj s priľahlými mimoúrovňovými križovatkami) a v centre pod zemou, v kombinácii so železničnou rýchlodráhou, trebárs aj so spojnicou Petržalka - Filiálka. ? ?
Z
Bol to len skromný subjektívny názor, žiadne tvrdenia. ? Vychádzala som z nášho typového radu 435tiek, a z tých by ani jedna takýto manéver neprežila.
Tiež som však získala poučenie, že na požiadanie je možné 435 dodať aj s inou hnacou nápravou, nie treťou, ako sme zvyknutí "doma".
Aspoň som sa aj ja naučila niečo nové. ? ?